koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Kees, op de mach indoor is het 17.5t 2s lipo of 10.5t met 1s lipo die gezamelijk in dezelfde klasse kunnen rijden. Beide combinaties zouden ongeveer gelijk zijn kwa snelheid etc. Dit wordt ook op grotere indoor wedstrijden aangehouden. Nu is het wel zo dat eigenlijk iedereen 17.5t met 2s lipo rijd maar in principe kun je met 10.5t en 1s gewoon meedoen.

Nu is wel gebleken dat niet het helemaal gelijk is maar goed...wellicht is het ook circuit afhankelijk.

Joeri, zover ik weet rijden er niet veel rijders met de black diamond. Wellicht even op rc tech kijken naar een 1/12 setup en vandaaruit verder gaan? (kleinere pinion etc) http://www.rctech.net/forum/electric-road/379585-advanced-electronics-black-diamond-esc.html
 
Laatst bewerkt:
Alex, zo bedoelde ik het ook eigenlijk. Ik begreep dat de 10.5 toch wel langzamer zou zijn dan de 17.5!
Maar dit zal idd wel circuit afhankelijk zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beter laat dan nooit!

Ik heb mijn projectje eindelijk klaar voor het seizoen 2011.

(foto's verwijdert)
Afgelopen vrijdag ff op real80 gereden om de kinder ziektes er uit tehalen,ging voor de eerste keer niet slecht.

zal ff kijken of ik iets grotere foto's kan plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
tadaaaaaaaaa.
016dg.jpg

By kramxel at 2011-08-07

toch handig het test gedeelte hier op het forum.
 
helaas alexander,daar heb ik nog geen foto van.Maar het is een compleet nwe(eigenbouw)motorpod onderplaat.De serpent pod is geheel anders tenopzichte van de corally pod.

Ik heb de motorpod onderplaat van corally en die van serpent als het ware over elkaar heen gelegd.En daaruit een nwe onderplaat gemaakt.Met de aansluiting op het chassis van serpent en de bevesteging van de pod van corally.
 
Laatst bewerkt:
ach,ik wou wel een nwe auto kopen.Maar ik had nog zoveel onderdelen liggen van corally 10ng.En de nieuwe 10sl is niet helemaal mijn ding.
De serpent is maar 200mm en niet echt geschikt voor modified.Maar ik kon niet al teduur op moosi master een chassis kopen van een serpent.
En een beetje huisvlijt en voila.
 
Over nieuwe chassis gesproken...of eigenlijk oude.... heb voor relatief weinig een 2de handse RC10L2 gekocht, bijna spiksplinternieuw geen krasje op de bodemplaat.:D
 
voor spare parts ;). Ik ga ém demonteren en opbergen in een rc10l2 doos die ik nog heb liggen van degene die ik nu in gebruik heb.

5t delta is wat te veel (kunen we uberhaupt wel de rollout halen hiervoor?) Een belgische rijder met een 6t delta kon al geen 5 minuten halen op rucphen. Hij reed wel sensord maar bij 4:30 was het bekeken en dit was met 6200mAh paketten. Ik weet niet of ik dat nou leuk vind:rolleyes::D

Op rucphen had ik af en toe wel het gevoel iets meer grunt onderuit te willen hebben maar als je de rondetijden bekijkt ging het daar toch niet bepaald langzaam.
 
Laatst bewerkt:
hahaha,je zou bijna zeggen ''een belgen mop'' 6200mah en met 4.30 leeg.

Had het op rc tech ook al gelezen,Ik denk toch dat hij wat instellingen fout heeft.
 
zou inderdaad kunnen :D hij ging wel als een raket hehe maar heb andere ook wel een enkele keer zien stotteren waarna er heel langzaam terug naar de pits werd gereden. Maar goed... als iemand het wel onder controle heeft is het zeker gaaf.

Ben benieuwd wat onze tijden op groningen zullen zijn. Wat zijn zo de pro10 rondetijden daar met mod motoren?
 
Ligt aan de baan,ik zat meestal rond de 16 sec rond.

Maar als de baan schoon is rij je ook zomaar een 15 laag.

Ronderecord ligt op 14 blank door rick v.

Ik zal deze week nog ff met de stroom voorziening bezig op het circuit.Ik zal gelijk ff vragen of ze nog een hobbel kunnen wegslijpen.
Ik heb vrijdag elk rondje wel de voorwielen los van de grond gehad,en er was ook nog een f1 die had het zelfde probleem.Ondanks de lagere snelheid.
 
Back
Top