Losi TEN-SCTE 4x4

dan zit ik toch alsnog met dezelfde vraag.

4000 kv
4700 kv?

of hoger?

De Hobbywing 3656SD 4000KV is meer dan genoeg.
Ik heb de 4700kv, mijn broer de 4000kv, en op de baan kan ik 99% van de tijd toch niet voluit gaan met die 4700kv. Als ik 't opnieuw zou doen zou ik de 4000kv pakken, die heeft een betere powerband en die zou ik liever hebben dan die paar procent snelheid die de auto oncontroleerbaar maken.
 
Heeft iemand er mischien 1 te koop? Een losi

Kheb er 400 euro voor over zonder zender en ontvanger
 
Voor 400 euro heb ik er eentje voor je, stock, met HW 3656SD 4-pole 4700kv motor en Hobbywing SCT Pro esc, zonder zender/ontvanger/servo. Stuur maar een privebericht als je serieus bent.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn een beetje de upgrades die belangrijk zijn.

Wat gaat er snel kapot enz? Ik zag namelikk dat je een upgrade set had met shock towers enz
 
hier heb ik ook een fotootje van mijn nieuwe scte.
er is nog een andere combo onderweg een Tekin 550 5,5t met een rx8 esc.
met een 17t pinion.
er zit nu een 3670 2200kv motor in met 100Amp esc.
kom dus nu een beetje snelheid te kort.
op 4s rijd dit nu echt niet normaal meer.
dus even wachten op de nieuwe motor, esc.
ook heb ik 3 nieuwe lipo's gekocht. 5900mAh 2s 60c.
dus ben benieuwd hoe dit straks gaat.

ik was al een tijdje op zoek naar een goede 4x4 eerst zat ik te denken aan de AE sc10 4x4 maar toen in deze op bouw van de auto zag was ik eigenlijk meteen een beetje verlieft.
de leifde heeft ongeveer een jaar geduurd en heb toen toch maar de stoute schoenen aan getrokken en haar tenthuwelijk gevraagd, ze zij met een ja (behalve mijn vrouw :rolleyes:).

nou hier een foto samen met de 1/24 :cool:

gr Sander.














]
 
Is de LOSI 1/10 TEN-SCTE 4WD short course truck RTR een goede optie om te beginnen?
Als lader lijkt mij de Dynabite Prophet Sport Duo wel wat.
Tevens 2 Lipo accu's (advies ?)

Hiermee wil ik eerst een beetje fatsoenlijk leren rijden en dan verder kijken naar andere motoren etc.

Patrick
 
Dit is zeker een aanrader.
Heb hem een paar weken en ben zeer te spreken over de auto.
Alleen de diff behuizing zul je na een tijdje moeten vervangen voor een betere variant. De HD behuizing.
De standaard slijten erg snel helaas. Mijn diff's zijn nog prima maar heb ze alvast besteld. Ook zou ik er, als ik jou was de body van een losi 810 bestellen. Deze is van een buggy en sluit mooi aan om de binnenkant van de auto te beschermen tegen vuil en zand. ( een binnenbody dus) ik zal er vanavond even een foto van posten.

Gr Sander.
 
Bedankt voor de tips.
Mooie kap overigens zelf gespoten?

Heeft iemand nog tips welke accu's ik erbij moet nemen.

Patrick
 
hier de foto's van de binnenbody.
ook heb ik de RPM bumper set erop gezet, scheelt een hoop krassen en beschermd de onderkant beter. + dat hij een stuk mooier is :cool: .

waar je alleen op moet letten is dat je de 4mm goud pluggen haaks op de draden soldeert, anders past de binnenbody niet.

gr Sander.










 
Ik hem mijn RTR inmiddels binnen en voorzien van de RPM bumper en skidplate.
De Losi 810 body is komt eind deze week.

Van de week maar eens naar Vlijmen rijden.

Erg mooie wagen waar ik nog veel plezier aan ga beleven.
 
Even een actie foto van mijn scte. :D

full
full
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Grip achterwielen

Heeft iemand een tip om in korte bochten meer grip te krijgen? Nu breekt de achterkant redelijk snel uit. Ik heb een hobbywing 4700kv set, 12t pinion, start power op 3(vd 9), throttle exp op 10%.

Ik heb het idee, dat het niet aan het gasgeven ligt. Kun je in de ophanging nog iets aanpassen?

Gr Jan-Willem
 
Back
Top