Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
om te ervaren of ietsie meer SM me beter zou bevallen.
Net de logfile gecheked. Wat blijk, de stroom tijdens de derde vlucht is opeens 110A terwijl het normaal gesproken zo'n 75A is.
Dat heb ik dus ook. Ik denk al heel snel: wauw, dat vliegt goed! Om het daar vervolgens bij te laten. Eventuele lichte makken stuur ik gewoon weg. Eigenlijk niet goed.Ik heb altijd de neiging te wennen aan de instellingen van een zwever, maar dat is natuurlijk niet handig. Je haalt er (mogelijk) niet uit wat er in zit. Maar ja, wat wil je beter hebben? Lastig hoor.
Zou je dan toch niet de uitslag van de ailerons nog verder verminderen en de flaps wel mee laten lopen? Kleinere uitslag van de ailerons en minder grote sprongen in de liftverdeling zou wel eens minder weerstand op kunnen leveren.Het is zinloos om de flaps mee te laten lopen op de ailerons. De rolsnelheid kan krankzinnig hoog zijn alleen al op de ailerons!
Met minder KV's kom je toch in een iets minder felle set up terecht? Het was nu zo'n 15 graden op het veld. s'Zomers is het nog veel warmer, en de koelproblemen alleen maar groter. Dat wil ik niet.
Ik ben van die dikke 100A wel geschrokken. Straks vliegt dat ding nog in de fik! Per direct ga ik een alarm op de zender instellen zodat, als er weer zoiets gebeurt, de zaak in de hand gehouden kan worden.
Ik ben er geestelijk nog niet aan toe om een koelgat in de romp te maken.![]()
Aan het begin van dit draadje hebben we gezeverd over vliegprestaties tot achter de komma, dan moet ik nu de klus afmaken door de instellingen optimaal (voor mij) te maken. En dit is geen model dat door een fabrikant getest en afgesteld is vóórdat het op de markt komt, dus moet ik het zelf doen.
En dat is ook het leukste.