Pakketje bij Hobbyking met ESM besteld is spoorloos verdwenen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Iedereen,

Ik heb een maand geleden een pakketje bij Hobbyking besteld. Ik heb daarvoor extra moeten betaald voor de snelle verzendwijzen, maar het pakketje is nog steeds niet aangekomen. Hij is verstuurd met Freipost en volgens hun track and trace systeem moet het pakketje afgegeven zijn bij PostNL. Ik heb daarom met PostNL contact opgenomen, maar zij zeggen niks te hebben ontvangen. Ook heb ik contact opgenomen met Freipost zij reageren helemaal niet. En Hobbyking heeft al een onderzoek gestart, maar dat kan 60 dagen duren.

Wat kan ik nu het beste doen? Via Paypal mijn geld terughalen of op Hobbyking wachten?

Alvast bedankt.
 
Freipost is een drama! Track en tracé klopt niets van..

Eerst een case openen bij Paypal En de zodra mogelijk opwaarderen tot claim. Let wel dit kan mar tot 45 dagen na aankoop!

Zelf ook pas gedaan met een pakket van 200 dollar en netjes mijn geld terug gekregen....

Gr.

Vincent
 
Freipost is een drama! Track en tracé klopt niets van..

Eerst een case openen bij Paypal En de zodra mogelijk opwaarderen tot claim. Let wel dit kan mar tot 45 dagen na aankoop!

Zelf ook pas gedaan met een pakket van 200 dollar en netjes mijn geld terug gekregen....

Gr.

Vincent

Oke, dat lijkt mij wel een goed idee. Maar kan ik dan geen conflict krijgen met Hobbyking zodat ik in de toekomst nog meer problemen krijg? Of is dit de gewone gang van zaken?
 
Oke, dat lijkt mij wel een goed idee. Maar kan ik dan geen conflict krijgen met Hobbyking zodat ik in de toekomst nog meer problemen krijg? Of is dit de gewone gang van zaken?

Ik heb het ook gedaan omdat ze ooit vroegen naar mijn paspoort en nog wat papierwerk... Dit geef je uiteraard niet, dus heb via een PayPal claim alles terug gevorderd.

Daarna heb ik talloze succesvolle bestellingen gedaan.
 
ligt gewoon bij de douane.
postnl mag daar geen inlichtingen over geven.

let op hobbyking weigert alle medewerking zolang er een paypal claim open staat.
en alleen de verzender (hun) kunnen een ondrzoek instellen naar het pakket als rechtmatige eigenaar.

gewoon effe geduld hebben
 
Nee hoor geen problemen, zelfs toen de claim liep nog wat spullen besteld en gewoon geleverd gekregen.

Wel duidelijk aangeven aangeven bij Paypal welke stappen je zelf al ondernomen hebt om achter je pakket aan te gaan.

En wellicht komt je pakket wel een maand nadat je claim is toegewezeni en het geld op je rekening staat.....heb ik ook al gehad.
 
Laatst bewerkt:
let op hobbyking weigert alle medewerking zolang er een paypal claim open staat.
en alleen de verzender (hun) kunnen een ondrzoek instellen naar het pakket als rechtmatige

Nee hoor niets van gemerkt in andere bestellingen.. Tijdens de looptijd van de claim. Ik heb zelfs hk laten weten dat ik een claim liet lopen.
 
Ik heb ook een conflict lopen met HK ivm met verdwenen lipo's

Het postorder bedrijf hier in Nederland heeft toegegeven dat ze het kwijt zijn geraakt en hun hebben gezegd dat ze melding maken naar HK zodat ik op hun kosten nieuwe opgestuurd krijg.

Maar je raad het waarschijnlijk al. HK weet van niets
Gaat maar om 20 dollar, maar toch
 
Heb camera MAGICAM SD23 besteld bij hobbyking...tracking nummer klopte niet en pakje was ook vermist..na meermaals mailen dook het pakje uiteindelijk op (na 9 weken !) bij de douane in Zaventem. Ik kreeg het thuisbezorgd met DE POST en moest 70 euro taks (douanerechten) betalen.
Ik kocht reeds 7 X bij Hobbyking...alles kwam terecht...enig probleem...veel geduld !!!

Alvast succes !!
 
ik heb hier 4 zaken waar ze allee medewerking weigerden zolang de claim liep.

ander spleetoogje gehad met andere regeltjes denk ik ;)

uiteindlijk zijn al mijn zaken wel keurig opgelost door HK, niet door paypal.
 
Ik krijg net een mailtje van Hobbyking. Zij zeggen daarin dat ze er alles aan doen om het pakketje boven water te halen, maar mijn Paypal claim hindert dit proces. Ze verzoeken mij daarom om deze claim te stoppen zodat ze mij kunnen compenseren.

Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt.
 
ik heb hier 4 zaken waar ze allee medewerking weigerden zolang de claim liep.

ander spleetoogje gehad met andere regeltjes denk ik ;)

uiteindlijk zijn al mijn zaken wel keurig opgelost door HK, niet door paypal.
Sorry vindt dit zeer ongepast.., ook al is er een smilie bij..... Past zeker niet bij een mod!
 
[mod]Winkelbesprekingen mogen sowieso niet op dit forum en over het aankopen in het buitenland zijn er algemene draadjes.[/mod]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top