Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?
Imax is inderdaad ook niet heel prijzig, maar gezien de goede verhalen overal kan je wel van iets betere kwaliteit uitgaan dan mijn maxxtrax gebakjes gok ik ;-) Een er van is qua soldeerwerk van de ingebouwde voeding echt een maandagmorgen modelletje.
Lijkt me dan haast wel dat er een temp sensor in de voeding zit. Kan je dit niet achterhalen adhv het typenummer?
heb de fabrikant al mailtje gestuurd, staat ook niet in manual.
Afijn, dat zien we wel even.
De imax zijn opzich best oke, alleen de bijgeleverde "laptop" voedingen gaan dood na een half jaar omdat die continu maximaal vermogen moeten leveren. En dat vind een geschakelde voeding ook niet leuk. Dus nu een gekocht met iets meer vermogen dan nodig is, dus hopelijk gaat dit beter.
3 servo's voor op de swash van de 450 om eens te proberen.
KST DS115MG Servo - 3.20Kg (44.4 oz in), .07/sec
DETAILS
Blistering speed is the name of the game with this alloy cased digital coreless servo. With a 3.2kg.cm torque rating the KST DS115 is appropriate for many high demand uses including high speed gliders, helicopters and sport planes.
Gear sets are available.
The KST servos are very high quality and will impress you. Great value for the price!
ADDITIONAL INFORMATION
Servo TypeDigital
Gear TypeMetal
Stall Torque3.20Kg.cm@6.0V, 2.60Kg.cm@4.8V
Speed0.07 sec/60° @ 4.8V, 0.06 sec/60° @ 6V Working Frequence: 1520us/333Hz, 800us-2200us
Voltage Rating4.5V to 6V - Coreless Motor
Dimensions23.1 mm wide x 12 mm thick x 27.4 mm high
Weight20.5 g / 0.72 oz
nog een tipje ff uit elkaar halen wanneer ze binnen zijn stukje electro tape op de bodem cover aan de binnenkant doen , kijken naar de hoeveelheid grease op gears evt iets aanvullen en schroefjes voorzien van LT(dit ontbreekt nog wel eens) weer dicht maken
Blijf het soms verwonderlijk vinden dat spullen nog steeds aankomen. Een kleiner envelopje met 4 pinions en ander super klein spul was nog geeneens de moeite gedaan om hem dicht te doen , dus open envelopje en alles zat er nog in
roestvast stalen schroeven van RCSCREWZ voor de 250 en 450 die nu, door de "keiharde" align bout kopjes, anti theft boutjes hebben en die dus (alleen) met de dremel los te draaien zijn. kostte bij de 450 (23$) minder en bij de 250 bijna gelijk (35$) aan de prijs van de "normale" "kneiterharde" hardware bag van align (29€)
verder ben ik aan het wachten op een boot met vorige maand bestelde onderdelen, upgrades en verfraaiingen der radiografisch bestuurbare hefrotor vliegtuigen
Opletten met de 250 versie.. de rcskrews zijn 100 keer beter dan de ailgns, maar de rcskrews variant breekt de kop af als je ze echt te hard aandraait.
Normaal vastzetten, is immers maar een miniscuul boutje..
Op de 450 nooit last van gehad.. zolang je maar normaal aandraait.
het is wel iets makkelijker, als je thuis de 2 x 6 s lipos monteert op de plaat,
en je hoeft ze op het vliegveld allen nog in de heli te schuiven,
maar ze zijn niet goedkoop,
en met het smalle frame van de T Rex nog geen perfecte oplossing.