Ton van Munsteren zei:
Neem aan dat je flink heb moeten schuren om de ronding er mooi in te krijgen en dat maakt de balsa latjes dun en kwetsbaar.
Valt wel mee, aan de randen wordt het wel erg dun, maar daar zit het triplex. In het midden blijft er denk ik wel 1,5 mm over.
't voelt iig vrij stevig aan.
Blijft een lastig onderdeel van een vliegtuig
Heel zachtjes uitgedrukt, ja :!:
Heb je het onderstel er al weer onder zitten?
Staat op de planning voor vanavond, maar ja, je weet hoe dat gaat met planningen...
@ Han,
Mooi filmpje, de Sparrowhawk is iets anders dan de Magister, maar het lijkt er wel veel op.
Oeff, wat vliegt dat langzaam.
Verder weer even een update
Het voorste deel van de fairing gemaakt uit een homp balsa en die vervolgens met de "dremel" te lijf gegaan
Daarna de rompbodem tpv de vleugel gemaakt, onttrekt mooi de schroef- en werpgaten aan het zicht.
Heb ideeën om ook hierin gaten te maken met verwijderbare luikjes zodat de werpgaten als het nodig is toch gebruikt kunnen worden.
Maar hier moet ik nog even op broeden, even als op de (onzichtbare) bevestiging van dit onderdeel. (magneten, druksluitingen :roll: :?)