Hallo,
Ik ben sinds kort ook 'verslaafd' geraakt aan het hele quadcopter gedoe, vandaar dat ik diverse onderdelen heb aangeschaft om een quadcopter in elkaar te zetten! Deze topic zal moeten fungeren als 'bouwverslag'. Ik heb in een ander topic al om hulp van jullie gevraagd, en met de tips die daar gegeven zijn heb ik keuzes gemaakt en onderdelen aangeschaft.
Momenteel heb ik de volgende onderdelen in bezit:
2X Zippy 2100 35C
Flyduino centerboard
4 x 2 props
Ik heb momenteel ook 8 kokers, ik weet nog niet welke ik ga gebruiken, de ene is wel aanzienlijk lichter, maar daarentegen ook een stuk smaller, ik moet nog zien of dat gaat passen met de motors:
4X ESC's:
Snoertjes, lipo alarm, moertjes, schroeven etc
- HobbyKing Multi-Rotor Control Board V2.1 (x1)
FlySky 2.4Ghz 9CH FS-TH9X-B/TH9B TX Transmitter & FS-R8B Receiver Radio Control
Onderdelen die ik nog moet binnenkrijgen:
- hacker Style Brushless Outrunner 20-28M (x4)
- USBasp AVR Programming Device for ATMEL proc (x1)
- 100% origineel! iMAX B6AC /iMAX B6 AC LCD Digital Lipo NiMH
Naar mate ik meer onderdelen zal binnenkrijgen en verder kom in het bouwproces zal ik daar ook foto's van uploaden. Als jullie vragen/tips hebben dan hoor ik dat graag! De kans is ook groot dat ik jullie nodig zal hebben voor tips, aangezien dit mijn eerste quad is, en het dus een heel gevogel gaat worden voordat er iets de lucht in komt!
Ik ben sinds kort ook 'verslaafd' geraakt aan het hele quadcopter gedoe, vandaar dat ik diverse onderdelen heb aangeschaft om een quadcopter in elkaar te zetten! Deze topic zal moeten fungeren als 'bouwverslag'. Ik heb in een ander topic al om hulp van jullie gevraagd, en met de tips die daar gegeven zijn heb ik keuzes gemaakt en onderdelen aangeschaft.
Momenteel heb ik de volgende onderdelen in bezit:
2X Zippy 2100 35C

Flyduino centerboard

4 x 2 props

Ik heb momenteel ook 8 kokers, ik weet nog niet welke ik ga gebruiken, de ene is wel aanzienlijk lichter, maar daarentegen ook een stuk smaller, ik moet nog zien of dat gaat passen met de motors:

4X ESC's:

Snoertjes, lipo alarm, moertjes, schroeven etc

- HobbyKing Multi-Rotor Control Board V2.1 (x1)

FlySky 2.4Ghz 9CH FS-TH9X-B/TH9B TX Transmitter & FS-R8B Receiver Radio Control

Onderdelen die ik nog moet binnenkrijgen:
- hacker Style Brushless Outrunner 20-28M (x4)
- USBasp AVR Programming Device for ATMEL proc (x1)
- 100% origineel! iMAX B6AC /iMAX B6 AC LCD Digital Lipo NiMH
Naar mate ik meer onderdelen zal binnenkrijgen en verder kom in het bouwproces zal ik daar ook foto's van uploaden. Als jullie vragen/tips hebben dan hoor ik dat graag! De kans is ook groot dat ik jullie nodig zal hebben voor tips, aangezien dit mijn eerste quad is, en het dus een heel gevogel gaat worden voordat er iets de lucht in komt!
Laatst bewerkt: