···NEW: HYDRO-FOAM Beginners topic ···

Discussie in 'Beginners' gestart door Gammapooka, 29 jun 2005.

  1. Milcoi

    Milcoi

    Lid geworden:
    22 jun 2005
    Berichten:
    532
    Locatie:
    Breda
    ??? dit staat in het plaatje uitgelegd.

    De lipo save voorkomt dat je lipo niet onder een bepaald aantal voltage komt. Dit is nl heel erg slecht voor je lipo.
     
  2. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Niet spectaculair overdrijven aub.
    Even duidelijkheid;
    Lipo ploft bij overspanning en overladen met hogere stromen.

    Bij onderspanning zwijgt de lipo een stille dood.
     
  3. erikjede1ste

    erikjede1ste Guest

  4. tja, dat zag er echt niet best uit :?
     
  5. juul kabbas

    juul kabbas Guest

    Vliegt wel easy he op de FMS :D :D :D
     
  6. Ja behoorlijk, en niet moelijk te landen ook!
     
  7. erikjede1ste

    erikjede1ste Guest

    maar weet iemand waar het beste de accu kan liggen onder de vleugel of boven of maakt niet uit
     
  8. Edwin10

    Edwin10 Guest

    Hoi,
    ik ben nieuw wat betreft de Hydro Foam, en volg de diverse draadjes met enthousiasme. Ik heb de tekeningen uitgeprint en uitgeknipt en ben nu op zoek naar materiaal om de hydro foam van te maken.

    Vanmiddag liep ik in de Praxis en daar hadden ze 4mm dik schuim. Is dat ook geschikt ?
     
  9. nee, ik zou toch echt voor depron gaan. Kijk een bij een modelbouwwinkel in de buurt.
     
  10. Edwin10

    Edwin10 Guest

    OK, dan ga ik eens shoppen voor 3mm Depron in de buurt van Utrecht. Ideeen waar ik het kan krijgen ? Iemand ???
     
  11. ehm, vasco modelbouwis in utrecht, ik weet alleen niet of ze daar depron hebben. Dan zou je ze moeten bellen.
     
  12. Edwin10

    Edwin10 Guest

    OK thanx. Ik ga ze bellen. En dan meteen sjabloontjes overtrekken en snijden :)
     
  13. Bro!

    Bro!

    Lid geworden:
    14 jul 2005
    Berichten:
    264
    Locatie:
    Odijk
    @Edwin10
    Ik heb nogal wat parketzaken (toch wel de goedkopere bron) in Utrecht gebeld en de meesten hadden geen 3 mm depron (is uit de mode). Wel heb ik 6 mm depron in Zeist kunnen vinden. Uiteindelijk had een parketzaak in Houten nog 11 vellen van 3 mm liggen (nu niet meer dus...). Ik ben nog steeds op zoek naar een parket zaak die het 3mm spul heeft, dus mocht iemand iets weten.... Of is het depron van Vasco niet zo duur?

    Eefjan
     
  14. Edwin10

    Edwin10 Guest

    Ik ben inmiddels geslaagd bij VIKS parket in Driemond. Zit vlak bij mijn werk, dus uit mijn werk even 4 plaatjes gehaald.

    Als het wat minder goed weer wordt gaan we aan de slag.
     
  15. ben benieuwd...
     
  16. erikjede1ste

    erikjede1ste Guest

    heeft iemand nog zo'n 15 euro motortje van rc technics nog over ???
    geef er gewoon 15 euro voor helaas is de mijne al kapot voordat ik hem erop kon zetten en rc technics krijgt hem pas over ong 3 `weken was net zo lekker bezig
     
  17. juul kabbas

    juul kabbas Guest

    Hoe is dat gebeurd??
    Sorry ik kan je verder niet helpen...
     
  18. erikjede1ste

    erikjede1ste Guest

    motortje heb ik aan de draadjes soms opgetilt en die draadjes zijn nogal breekbaar
     

Deel Deze Pagina