···NEW: HYDRO-FOAM Beginners topic ···

Discussie in 'Beginners' gestart door Gammapooka, 29 jun 2005.

  1. MatD

    MatD

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    296
    Locatie:
    Oostkamp
    hallo,

    even een vraagje:
    hoe kan ik het best dit motortje bevestigen aan de hydrofoam. Het heeft namelijk een 'kruisbevestiging' en ik weet niet goed hoe ik dit best aan de hydrofoam vast maak. Uiteraard met een plankje balsa of triplex maar hoe en waar bevestig ik hem dan best aan de romp (depron)

    mvg

    Mat
     
  2. Vik

    Vik Guest

    Zo na een dag lezen van het onderwerp over de hydrofoam ben ik onwijs
    geintresseerd om dit ding te gaan bouwen.

    Ik heb zoveel gelezen en genoteerd dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
    Ik heb ook gelezen dat er iemand zou zijn die een groot werkplan had gemaakt met alle benodigdheden
    en tekeningen. Helaas heb ik deze niet kunnen vinden in deze threath of de andere voor gevorderde.

    Dus mijn vraag is heeft iemand een bouwplan zodat ik dat bos weer uit kan.
    Heb nu zoveel merken en nummers dat ik niet eens meer weet wat wat is.

    Al vast bedankt.
     
  3. MatD

    MatD

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    296
    Locatie:
    Oostkamp
    het lijkt me dat veel van de linkjes niet meer werken.

    hier vind je mss nog wat.

    Kijk ook eens in het andere draadje van het forum hier. Als ik ze had kon ik de plannen doorsturen, maar ze staan op andere pc en daar kan ik momenteel niet aan.

    Tip: bouw hem licht, want als ie te zwaar wordt=>zwaardere motor=>grotere propellor=> problemen met prop die grond raakt enzo.

    Nuja, mss iemand die een link heeft naar het plan voor deze heer?

    mvg

    Mathias
     
  4. Vik

    Vik Guest

    Nou als je toevallig nog eens op die andere computer zit kan je ze dan doorsturen.

    Ik probeer ook nog wat bij andere mensen.

    Bijvoorbaat dank al zo vast.

    Vik
     
  5. MatD

    MatD

    Lid geworden:
    26 jan 2006
    Berichten:
    296
    Locatie:
    Oostkamp
  6. Vik

    Vik Guest

    Nou hartstikke mooi en bedankt
     
  7. OniSpirit86

    OniSpirit86 Guest

    Hallo beste mensen op dit forum ik heb pas ook een Hydro Foam gekocht een Ready to Fly model op mulderij.eu leuk en toch redelijk goedkoop ( 150 euro ) ben nou een beetje op het voetbal veld aan het krossen maar ik had eigenlijk een vraag over het opstijgen mochten er mensen met het zelfde model = (Hydro Foam blauw - Mulderij Modelbouw) dit lezen ik kan gewoon goed vol uit in beweging komen maar als ik wil opstijgen MOET je dan echt de AIL switch op REV stand zetten of zou je ook zonder enige Servo Reverser moeten kunnen opstijgen PS erg leuk so een Hydro Foam
     

Deel Deze Pagina