1:10 Banden

Discussie in 'Gevraagd' gestart door rexonamen, 6 aug 2018.

1. rexonamen

rexonamen

Lid geworden:
    24 nov 2006
    Gevraagd deze banden met dit profiel Zonder velgen liefst graag ongebruikt dit ivm show model .banden voor normaal/standaard 1:10 velgen
    gr rexonamen s-l1600band_LI.jpg

2. Tamaniac

Tamaniac

Lid geworden:
    2 aug 2008
    Dit type profiel zal wel heel specifiek zijn van dit merk, en je maakt net het merk onzichtbaar op de foto...

3. rexonamen

rexonamen

Lid geworden:
    24 nov 2006
    NEE dat heeft niks met MERK temaken :confused: , is gewoon een standaard band:D voor een standaard tour/race/drift velgen :banana:(52mm)

4. Tamaniac

Tamaniac

Lid geworden:
    2 aug 2008
    maar het moet wel exact dit type profiel zijn? of bedoel je hiermee dat het geen slicks en geen rallyblocks moeten zijn, maar ietwat realistisch profiel?

edit: ik surf even op ebay en blijkbaar hebben alle ebay-bandjes dit type profiel... voor de prijs van 4 nieuwe kun je het haast niet laten...

5. rexonamen

rexonamen

Lid geworden:
    24 nov 2006
    Ja het moet wel het zelfde profiel :worship:zijn anders vroeg ik dit niet :rolleyes::rolleyes::rolleyes:en ja ik ben ook op ebay geweest:eek::eek: (duurt een eeuw voor ze op de post zijn) en alsjeblieft hou met deze vragen :offtopic:op je maakt het steeds lastiger:mad::mad::mad:
    voor ander .:stout:

Tamaniac vindt dit leuk.
  6. rexonamen

rexonamen

Lid geworden:
    24 nov 2006
    Voorzien heb ze:banana::banana::banana: , bedankt iedereen:rofl::rofl::beer:. mag op slot:bye::bye: .

Deel Deze Pagina