1/16 WPL 4x4 US Truck

Discussie in 'Electro offroad' gestart door reinaart, 11 sep 2017.

  1. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    Dan schrap ik hem dus meteen van mijn lijstje..
     
  2. poebe

    poebe

    Lid geworden:
    8 jan 2012
    Berichten:
    2.043
    Locatie:
    meppel drenthe
    Waarom? Het was zo'n mooie wagen met goede eigenschappen... Nu word hij duurder en nu is het jullie niks meer waard? Voor een dubbeltje op de eerste rang. Zeg dan gewoon niks en laat het aan je voorbij gaan. Zo gaat de economie dus naar de *****
    Bouw hem anders even zelf voor dat geld

    Die handtekening onder de berichten word ik ook helemaal gek van. Heeft iemand een tip om dat uit te zetten en dat het ook uit blijft?!
     
  3. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    Mij heb je nooit horen zeggen dat het " zo'n mooie auto is met goede eigenschappen"
    Alleen voor de fun zou ik hem er wel even bij willen hebben.
    Maar als hij ten eerste al niet meer gratis verzonden zou worden (wat ik kan begrijpen) , maar ook nog eens ruim 30% duurder gaat worden ben ik klaar..

    En welke economie heb je het nu over? Niet over de Nederlandse in dit geval...
    En al zou ik de Nederlandse economie schaden door alleen deze bestelling maar niet te plaatsen, jammer dan. Mijn eigen portemonnee gaat voor..
     
  4. silverpijl

    silverpijl

    Lid geworden:
    27 apr 2009
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Deventer
    Ik had al betaald en staat nog steeds in backorders voor het zelfde geld hoor.
     
  5. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
  6. reinaart

    reinaart

    Lid geworden:
    11 jun 2014
    Berichten:
    824
    Ik zag vandaag dat het door mij bestelde wagentje nu pas verzonden is. Beide kleuren zijn momenteel ook weer op voorraad, wel geen gratis verzending meer op het moment.

    Arjan
     
  7. poebe

    poebe

    Lid geworden:
    8 jan 2012
    Berichten:
    2.043
    Locatie:
    meppel drenthe
    wij willen foto's en filmpies en iemand wie de maten op neemt als we vragen hebben dan worden er waarschijnlijk nogmeer besteld :D
     
  8. reinaart

    reinaart

    Lid geworden:
    11 jun 2014
    Berichten:
    824
    Ik ben ook benieuwd of het chassis gebruikt zou kunnen worden voor bv Bruder bodies. Aan de andere kant is het chassis zo universeel dat er wellicht nog tig verschillende trucks mee gaan verschijnen. Die Bruder dingen zijn ook erg zwaar en het zijn geen geweldig accurate schaalmodellen. Ik heb eens gezocht naar plaatjes van 1/1 exemplaren van de M35 A2 :

    http://surplusmilitarydepot.com/monster-army-truck-5ton-axle-bobbed-deuce/#prettyPhoto

    Servo van het wagentje zal vervangen moeten worden en dat geldt waarschijnlijk ook voor de plastic? aandrijfassen/universal joints. De hoek van die aandrijfassen is ook erg steil.

    Arjan
     
  9. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Die van mij zou binnen 2 weken binnen moeten komen. Ik laat het jullie weten.
     
  10. poebe

    poebe

    Lid geworden:
    8 jan 2012
    Berichten:
    2.043
    Locatie:
    meppel drenthe
    ik een 6x6 van deze!
     
  11. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Ga je een 6x6 bouwen Poebe, of heb je een 6x6 besteld? Wist niet dat je ook al een 6x6 had hiervan.
     
  12. poebe

    poebe

    Lid geworden:
    8 jan 2012
    Berichten:
    2.043
    Locatie:
    meppel drenthe
    Die is er nog niet maar ik heb wat opgevangen in een youtube filmpje
    luister maar na 1:25 seconden
    Duurt lang!! Het begin van het project staat al klaar

    1508522991879.jpeg

    Sent from my D5803 using Modelbouwforum.nl mobile app
     
  13. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Zelf bouwen is een optie met 2 4x4s. Wel goed te doen met die leafsprings, alleen hoe je de doorvoer as maakt lijkt mij lastig.
     
  14. poebe

    poebe

    Lid geworden:
    8 jan 2012
    Berichten:
    2.043
    Locatie:
    meppel drenthe
  15. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Gaaf die Toyota body op dat M0... chassis. Alleen wel beetje jammer van die bodyposts. Had daar een beugeltje voor gemaakt met klitteband. lekker kleurtje ook.
     
  16. reinaart

    reinaart

    Lid geworden:
    11 jun 2014
    Berichten:
    824
    Ik heb het autootje vanmiddag binnengekregen en heb em binnen getest. Het ding rijdt best behoorlijk maar de stuur servo ga ik er vanavond nog uit slopen. Deze servo is niet proportioneel, maakt een hoop herrie en werkt slecht. Ook mindert het autootje duidelijk vaart als de stuur servo in gebruik is. Dit is wellicht omdat het servo motortje dan continu draait en redelijk wat stroom trekt. Als ik de servo vervang door een proportionele zal ik toch neem ik aan ook een nieuwe ontvanger en speed controller moeten installeren ? Wat zou een geschikte controller zijn voor dit wagentje, de dingen die ik meestal koop lijken me wat te groot.

    Arjan
     
  17. poebe

    poebe

    Lid geworden:
    8 jan 2012
    Berichten:
    2.043
    Locatie:
    meppel drenthe
  18. reinaart

    reinaart

    Lid geworden:
    11 jun 2014
    Berichten:
    824
  19. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Die van mij is vandaag binnengekomen. Stuurde naar de ene kant niet en servo maakte veel geluid. Omdat ik echter in de tussentijd weer wat andere projectjes ben begonnen en impulsief een rustler roller heb gekocht, gaat deze army truck alweer naar een nieuwe eigenaar. Geruild met een maat van mij voor wat rc spul.
     
  20. Tamaniac

    Tamaniac

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    1.836
    Locatie:
    West-Vlaanderen

Deel Deze Pagina