1,5mm verenstaal set, incl strut

Discussie in 'Speedboten' gestart door eric_laermans, 28 sep 2018.

  1. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.994
    Locatie:
    Zwolle region
    Na enig aandringen van Nederlandse en Duitse zijde heeft DrPsychoteam besloten de complete 1,5mm verenstaal set, incl strut weer uit te brengen. Dit is aangekondigd via de Duitse WA-groep. Na overleg via WA gaf DrPsychoteam aan het op prijs te stellen als ik volgend bericht wil delen via dit forum. Even voor de goede orde. Persoonlijk heb ik geen financieel belang en het financieel belang van DrPsychoteam zit echt in de hobby-sfeer (net onkosten dekkend, verwacht ik).

    Kort samengevat:
    - de 1,5mm verenstaal Anlage is compleet uitverkocht,
    - mochten zich voor in totaal minimaal 25 Anlagen zich aangemeld hebben, wordt de productie weer opgestart. Korting voor degenen die zich vooraf melden: 5€ per Anlage (dus 35 ipv 40€)

    Ben je geinteresseerd, stuur dan een bericht en vermeld het aantal Anlages dat je af wilt nemen. Het bericht kun je plaatsen op de website: modellbau-dortmund.de

    Uiteraard komen er verzendkosten bij. Maar het kan ook een leuke aanleiding zijn een Treffen in Duitsland te bezoeken (bijv LipoMasters).

    Grtz
     
  2. RoyV

    RoyV

    Lid geworden:
    9 sep 2014
    Berichten:
    341
    Locatie:
    Almere
    Jammer dat ik net voorzien ben voor 2 boten. Ik heb deze in mijn hydromite en het is een mooi setje.
     
    eric_laermans vindt dit leuk.
  3. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.878
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    En ik heb er net 1 van Marcel overgenomen.
     
  4. Ard Muijlwijk

    Ard Muijlwijk

    Lid geworden:
    25 okt 2015
    Berichten:
    146
    Locatie:
    Hardinxveld Giessendam
    In welke afmeting boot komt dit te zitten,met welke motor en schroef?
     
  5. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.994
    Locatie:
    Zwolle region
    In de mini’s of lichte Hydro 1. Echt veel groter dan 36mm prop 1.4pitch zou ik persoonlijk niet gaan, maar het kan wel. Verenstaal is procenten efficiënter dan flex-as.
     

Deel Deze Pagina