Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Iemand een idee wat de beste oplossing is voor een voeding voor mijn lader.Hij heeft een ingangsspanning nodig tussen de 11-15V.Gaat dus voor een oplossing voor thuis, dus iets om 230V om te zetten naar 11-15V met genoeg A. De lader kan met max. 5A laden.
Om niet te veel hetzelfde te vragen op dit forum
heb ik zelf ook zo'n vraagje.
Mijn lader is de hyperion 720i,
ik gebruik hiervoor een voeding thuis van 13,2V en 10A.
Het laden met 2c voor de 6s 2600Mah lipo gaat goed,
maar voor onder weg is deze bak van een voedin toch wel heavy.
Daar mijn lader een ingangs spanning van 12 t/m 24V ondersteunt
heb ik op internet een 12v 350w voeding gevonden.
En een 24v 300w daar mijn lader ook dit ondersteund
lijkt mij de laatste optie ivm het laden van 22v accu pakketten
het beste.
De prijs is het zelfde gewicht ook (iets groter dan een laptop voeding)
wat is het slimste?
Toch bedankt voor de tip, heb boven nog een pc staan met zo'n lcd scherm en even gekeken en ja hoor daar zat de goede voeding bij.Even wat stekkertjes in elkaar geknutseld en het werkt de eerste accu's zijn al opgeladen.
Je voeding heeft altijd wat verlies door warmte etc, dus een 5A voeding is eigenlijk te krap.
Voltage kan inkakken en lader stopt dan + voeding kan evt stuk gaan etc etc.
Bedankt voor de waarschuwing maar ik laad op het moment toch niet met meer dan 2A dus dan is het geen probleem.Als ik met meer ga laden zal ik wel een andere voeding zoeken, maar is op het moment niet aan de orde.
Ik gebruik zelf een Maas SPS9400, die levert tot 40A. Een 'Maas' Ampere is een echte Ampere, ik heb het zelf meegemaakt dat een hoop (m.n.) buitenlandse specificaties niet nakomen wat er wordt beloofd...
Kost iets meer, maar dan heb je voor jaren een betrouwbaar product...Voltage is regelbaar, of vast te zetten op 13,8V. O.a. te koop bij 2Brothers in Bussum.