Geachte forumisten,
Doordat ik sinds kort in het bezit ben van een geelectrificeerde, fullhouse, F3J bak (Vision Sport X met Vision Plus vleugels) wordt het tijd mijn fietskar aan te passen. Waarvan hier een kort verslag.
Dit was hem:
Na enig denk, nog meer denkwerk en enige schetsen vandaag naar de bouwmarkt getogen en al het spul opgehaald (met de oude kar!!)
-? wat is multiplex prijzig geworden!!), daarna de huif van de oude kar gesloopt en alvast een begin gemaakt met alle steunlatten op maat zagen en enkele alvast met montagekit en spijkers op de juiste plek vastgezet (bodemplaat en voorzijde).
En natuurlijk nog eens passen en meten voordat het binnenwerk er definitief ingaat.
Het geheel wordt morgen vervolgd.
Met vriendelijke groet,
Rob Hermens
Doordat ik sinds kort in het bezit ben van een geelectrificeerde, fullhouse, F3J bak (Vision Sport X met Vision Plus vleugels) wordt het tijd mijn fietskar aan te passen. Waarvan hier een kort verslag.
Dit was hem:
Na enig denk, nog meer denkwerk en enige schetsen vandaag naar de bouwmarkt getogen en al het spul opgehaald (met de oude kar!!)

En natuurlijk nog eens passen en meten voordat het binnenwerk er definitief ingaat.
Het geheel wordt morgen vervolgd.
Met vriendelijke groet,
Rob Hermens
Laatst bewerkt door een moderator: