berken triplex

• Topicstarter Topicstarter marc l
  • Startdatum Startdatum
M

marc l

Guest
hoi ik ben opzoek naar platen berken triplex van 3 en 4 mm maar ze moeten minstens 120 cm bij 120 cm om dat het model nogal groot is en er nogal wat spanten moeten gezaagd worden heeft er iemand een idee waar ik aan een goede prijs aan die platen kan komen ? ben bezig met een fauvel van 6.4 meter spw waar ik een p 80 wil in monteren .

Berkentriplex van 3mm. en 4 mm. zal in zowat elke houthandel te verkrijgen zijn.
En als mijn geheugen me niet in de steek laat is de meest gangbare maat 150cm. x 150cm.

Mvg,
P.Siemons

Laatst bewerkt:
ja ge kunt dat overal krijgen maar dan heb je maar 2 lagen met een hoop rotzooi ertussen dat geen stevigheid brengt ! ik heb er hier liggen van de brico ook berken triplex 3.8 mm maar als je er naar kijkt zou het al willen breken !

ik bestel het altijd bij de plaatselijke hubo het is rusisch berken duurt ongeveer en week en ik heb het binnen. Mooi spul en vlak

gert-jan

Nu we toch bezig zijn hier, weet iemand ook waar ik bosjes staalwol kan kopen, ik bedoel van die bolletjes.

Ik wil van de winter een fiets breien namelijk

gr Japiooooooooo

Is ijzergaren dan niet handiger Jaap? anders moet je eerst al die bolletjes uit de war halen

ja mannen jullie spinnen nog maar wat ik ga rustig aan mijne fauvel werken !
heb een telefoontje gekregen van iemand die ik nog kende van het ultra light vliegen hij is constructeur en instructeur hij gaat mij een paar platen triplex mee brengen van munster in duitsland 2/3 van de prijs zegt hij en voor de mannen die het nog niet moesten weten 4 mm dik en 8 LAGEN en geen 2 zoals in de doe het zelf maar ja ik hoor dat ze hier meer weten van ijzer bolletjes !
awel die kun je wel in de brico kopen !!!
en als je ze per 5 koopt krijg je er eentje gratis zegt mijn vrouw !!
grts

Back