R
RudiG
Guest
Ik krijg m'n FG wel afgesteld maar de techneut 8) in me wil wel eens weten wat / waarom / wanneer precies de H en L vijs te gebruiken !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee dat zal niet goedkomen..MathijsKuiper zei:Zoek eens op google ofzo op afstellen van een motorzaag. Werkt precies hetzelfde en is waarschijnlijk meer over te vinden!
zijn wel zelfde blokken maar toch aangepast.. want kettingzaag motoren draaien altijd onbelast volgas.. een zenoah op een 1.5 niet en is zelfs schadelijk en de olie meng houding is anders volgens mij dan in een standaard kettingzaag motor.MathijsKuiper zei:Hoi!
Nou, maak je geen zorgen dat komt best goed hoor. Oorspronkelijk worden deze blokjes daarvoor gebruikt
Het afstelprincipe van een motorzaag is exact hetzelfde als van een marderblok!
Groeten Mathijs
DjangoT zei:zijn wel zelfde blokken maar toch aangepast.. want kettingzaag motoren draaien altijd onbelast volgas.. een zenoah op een 1.5 niet en is zelfs schadelijk en de olie meng houding is anders volgens mij dan in een standaard kettingzaag motor.MathijsKuiper zei:Hoi!
Nou, maak je geen zorgen dat komt best goed hoor. Oorspronkelijk worden deze blokjes daarvoor gebruikt
Het afstelprincipe van een motorzaag is exact hetzelfde als van een marderblok!
Groeten Mathijs