Psygho (Emil)
Forum veteraan
Leuk dat je dit leest
.
Mijn winter project voor deze winter, een KKuk Quad-Copter.
Hier kun je zien wat er al binnen gekomen is,de (bouw) vorderingen en wellicht, de eventuele problemen lezen.
Hopenlijk eindigt dit topic met een mooi filmpje, waarmee ik mijn kunsten als quadcopter bestuurder, laat zien, uiteraard in HD! En anders hebebn we een mooie prak actie in hd!.
Ik probeer het zo uitgebreid mogelijk te houden, zodat dit als (gedeeltelijke) naslag werk kan worden gebruikt. Zeker handig voor mensen welke deze stap ook willen maken, en graag een duidelijk voorbeeld willen.
Elke update zal vanwege de overzichtelijkheid in een aparte reply worden gepost.
Update van vandaag: 06-12-2010
Vandaag de post:
De inhoud:
De inhoud los op het fornuis:
De losse benen van het frame, 2 extra, een rode, en een zwarte.
Het middenstuk van het frame, samen met de vinnen, hier hebben we ook 1 extra van:
Andere kant van het zakje:
Het electronica bakje, annex waterdichte behuizing:
De inhoud van het bakje:
Het controllerboardje:
Wat details van het geleverde boardje:
De inhoud van het zakje:
Het zakje omgekeerd:
Componenten kant van het board:
Pcb achterkant:
Het andere zakje, met de ringen voor de motoren, en het montage materiaal:

Mijn winter project voor deze winter, een KKuk Quad-Copter.
Hier kun je zien wat er al binnen gekomen is,de (bouw) vorderingen en wellicht, de eventuele problemen lezen.
Hopenlijk eindigt dit topic met een mooi filmpje, waarmee ik mijn kunsten als quadcopter bestuurder, laat zien, uiteraard in HD! En anders hebebn we een mooie prak actie in hd!.
Ik probeer het zo uitgebreid mogelijk te houden, zodat dit als (gedeeltelijke) naslag werk kan worden gebruikt. Zeker handig voor mensen welke deze stap ook willen maken, en graag een duidelijk voorbeeld willen.
Elke update zal vanwege de overzichtelijkheid in een aparte reply worden gepost.
Update van vandaag: 06-12-2010
Vandaag de post:

De inhoud:

De inhoud los op het fornuis:

De losse benen van het frame, 2 extra, een rode, en een zwarte.

Het middenstuk van het frame, samen met de vinnen, hier hebben we ook 1 extra van:

Het electronica bakje, annex waterdichte behuizing:

De inhoud van het bakje:

Het controllerboardje:

Wat details van het geleverde boardje:

De inhoud van het zakje:

Het zakje omgekeerd:

Componenten kant van het board:

Pcb achterkant:

Het andere zakje, met de ringen voor de motoren, en het montage materiaal:

Laatst bewerkt: