Voor degenen die deze herkennen: het was een instapmodel van kyosho, zo begin jaren '90. Ik heb hem nieuw gekocht toen, mijn eerste en lange tijd enige echte RC auto. Gigantisch veel mee gereden.




Na zo'n 10 jaar in de kast te staan, heb ik hem wat jaren geleden terug afgestoft, werkte nog perfect, batterij wel te vervangen. Toen wel een stukje van de aandrijving gebroken en sindsdien heb ik een aantal extra raiders gekocht (€15 stuk of zo) voor onderdelen.
Maar alles wel nog origineel, heel sterk karretje, met natuurlijk ook maar een standaard motor. Wel ooit een esc erbij gekocht toch toen al want de mechanische was helemaal versleten.
Bij wijze van hobby toch eens gedacht ervan gemaakt om een beetje te pimpen. 2 shocktowers in alu en oliegevulde schokdempers (altijd met de standaard prutsen gereden vroeger, wist ik veel).

De kap is ook nog de originele. Zat zo gespoten in de doos, want het was een ARR, almost ready to run. Deze heeft hier en daar een scheurtje door het vele gebruik, hier opgelapt met polyester en glasvezel. Sterker als voorheen.

De voorste schokdempers staan bijna helemaal recht, maar kon niet anders zonder bodemspeling te verliezen.

Er kon eigenlijk redelijk goed van alle aanwezige gaten gebruik gemaakt worden om de alu stukken te bevestigen. Wat meet- en paswerk.





Na zo'n 10 jaar in de kast te staan, heb ik hem wat jaren geleden terug afgestoft, werkte nog perfect, batterij wel te vervangen. Toen wel een stukje van de aandrijving gebroken en sindsdien heb ik een aantal extra raiders gekocht (€15 stuk of zo) voor onderdelen.
Maar alles wel nog origineel, heel sterk karretje, met natuurlijk ook maar een standaard motor. Wel ooit een esc erbij gekocht toch toen al want de mechanische was helemaal versleten.
Bij wijze van hobby toch eens gedacht ervan gemaakt om een beetje te pimpen. 2 shocktowers in alu en oliegevulde schokdempers (altijd met de standaard prutsen gereden vroeger, wist ik veel).

De kap is ook nog de originele. Zat zo gespoten in de doos, want het was een ARR, almost ready to run. Deze heeft hier en daar een scheurtje door het vele gebruik, hier opgelapt met polyester en glasvezel. Sterker als voorheen.

De voorste schokdempers staan bijna helemaal recht, maar kon niet anders zonder bodemspeling te verliezen.

Er kon eigenlijk redelijk goed van alle aanwezige gaten gebruik gemaakt worden om de alu stukken te bevestigen. Wat meet- en paswerk.
