mijn attack start niet meer

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door cwdrachter, 18 apr 2005.

  1. cwdrachter

    cwdrachter Guest

    Hallo,

    Sinds afgelopen vrijdag doet mijn carson attack helemaal niets meer. Hij ging in één keer uit.
    Heb al verschillende dingen geprobeerd, zoals: Bougie met staalborstel, branden bij het gasfornuis.
    Hij vonkt nog wel, maar weet niet of dit krachtig genoeg is. Hij is blauw paarsachtig de vonk.
    Ook heb ik gekeken of hij niet verzopen is maar er komt niets uit de cilinder als ik hem op zijn kop houd en een paar keer trek.

    Hebben jullie misschien een idee van wat het zou kunnen zijn?
    Ik hoor het wel. Zelf denk ik de bougie maar weet het niet zeker.
     
  2. Scheutje benzine in de cilinder gieten en dan proberen?
     
  3. cwdrachter

    cwdrachter Guest

    Dat scheutje benzine in de cilinder heb ik ook al meerdere malen geprobeerd, maar helaas lukte dat ook niet.
    In ieder geval bedankt voor de suggestie.
     
  4. koop dan een nieuwe bougie, kan je meteen zien of dat het probleem is
     
  5. ja ik zou eerst een nieuwe bougie proberen.
    hij kan nog wel vonken maar hij kan dit natuurlijk te weinig of onregelmatig doen.

    greetz
     
  6. pieter007

    pieter007 Guest

    choke ofzo staat toch niet meer op

    als je nu half gas geeft en dan start gaat ie dan ?
     
  7. Jair

    Jair

    Lid geworden:
    25 feb 2004
    Berichten:
    121
    Locatie:
    Waalwijk
    misschien blijft je uitknop hangen en dat ie daarom niet start..Ken meerder mensen die stonden te vloeken omdat hun marder niet starte..
    Zal geen namen noemen. :D
     
  8. cwdrachter

    cwdrachter Guest

    Het probleem is opgelost, wat mij betreft kan er een slotje op.

    Hij stond denk ik veel te vet, want telkens als ik mijn bougie had schoongemaakt/gebrand en dan met de staalborstel erover heen deed hij het vijf seconden en ging daarna weer uit. Vervolgens kon je starten wat je wilde, maar hij deed het niet meer.

    Heb nu bijgesteld en voorlopig doet hij het nog steeds. :lol:
     
  9. Doet er niet meer toe, maar als hij vonkt lijkt het me dat de knop goed functioneert..
     

Deel Deze Pagina