Heli vliegers in Oost groningen (Winschoten)

Beste,heli pilots,

Zomaar een vraagje:

Zijn er nog helipiloten in groningen aanwezig in de buurt van Winschoten
Ik ben vorig jaar hier komen wonen en mag van geluk spreken dat ik een echt eigen vliegveld heb voor heli vliegen
Ik heb zelf een stukje van 5000m2 waar ik kan op stijgen en vlieg rond achter dit veld van een paar Ha groot dus wat een mazzel heb ik toch.
Nu ben ik jaren lid van de:Modelvliegclub Voorne Putten geweest in zuid nederland bij Spijkenisse en heb daar veel lol,plezier en ervaringen opgedaan,maar hier in groningen is het toch maar alleen vliegen en soms vind ik het wel jammer om niet met andere piloten te vliegen,ervaringen uit te delen goed ik ben best wel trots op mijn eigen vliegveld maar alleen is toch maar alleen.
Ik ben nog steeds lid van de KNVvL(Intructeur/examinator en ben al heel wat jaartjes in het bezit van het Heli brevet en heb genoeg ervaringen op gedaan op de club en kan nu eindelijk naar mijn angst overwinning (Thanks to Marcel en Ron van RC Helipower )die mij eindelijk over de streep trok om rond te vliegen.

Ik heb tegenwoordig alleen maar Align spul waar ik mee rondvlieg
Trex 600N superPro,Trex700N FBL 3g en een kleine Trex250SE op electro dus om een beetje mee te spelen.

Graag hoor ik ofdat er nog mensen zijn uit Groningen

Greetz,

Jeroen

Niet in Groningen, nu wel in Drenthe, Westerbork een startende heli-vlieger, ik dus! En Winschiten is niet ver. Zou graag een keer bij jou kijken om te leren....

In woon in groningen en vlieg bij avio eelde (stitswerd) en in appingedam. In delfzijl zit ook nog een club.

Ben je nog steeds elke week in stitswerd aan het vliegen Tadango? Misschien kom ik wel een keer langswaaien.
Ja ik hoorde dat er in Delfzijl ook in zat, in Farmsum als ik het goed heb. Mijn oom schijnt daar jaren te hebben gevlogen.

Klopt, in farmsum. Op de donderdag avond zijn daar ook vaak mensen aan het heli vliegen.

Ik vlieg zelf nog steeds in stitswerd alleen ons veld wordt op dit moment geploegd en ingezaaid en is dus nog even niet bruikbaar. Je bent altijd welkom :)

Back