Zijn er marderrijders omgeving Amersfoort???

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door Jan, 22 apr 2005.

  1. Jan

    Jan Guest

    Zou graag eens afspreken met mensen uit de omgeving Amersfoort om eens lekker te gaan crossen met z'n allen.
    Bijvoorbeeld op vathorst langs de snelweg.
    Een mooie grote bouwput met heuvels kuilen en alles wat de off-roader zich maar wensen kan........
    Laat wat van je horen...................... :lol: :lol: :lol:
     
  2. corvette

    corvette Guest

    jeps , hiero ;-)
     
  3. DjangoT

    DjangoT Guest

    woon in ede half uurtje van amesfoort.. kheb familie daar dus kan wel keertje langskomen..
     
  4. Patrick B

    Patrick B Guest

    Ik woon in Amersfoort en heb een FG MT & een FG MB voor mijn zoontje,
    lijkt me leuk om eens wat af te spreken.
    Ik rij nu meestal de donderdagmiddag in de soesterduinen,maar hoe gekker hoe beter :p
     
  5. Blade323f

    Blade323f Guest

    Ik woon in ook in amersfoort :D en rij ook een FG MB. En ik rij momenteel op de rondweg noord :D
    [​IMG]

    Er is hier prima te rijden, alleen wel wat kiezeltjes maarja daar heb je weinig last van met een 1/6 :D
     
  6. DjangoT

    DjangoT Guest

    dat kan gezellig worden nu al 5 mense 8)
     
  7. Jan

    Jan Guest

    Tof dat er zoveel reacties uit de buurt zijn.
    We moeten binnenkort maar eens wat afspreken, dan zal ik mijn marder maar eens uit de schuur trekken.
    Heb er echt zin in, die foto van het terrein op de rondweg lijkt me ook een mooie lokatie trouwens, heb je daar ook een beetje bulten en kuilen?

    Greetz van een marderfreak.............. :p :p :p
     
  8. Blade323f

    Blade323f Guest

    Mja het terrein in niet echt vlak, maar echt een spring bult ofzo is er niet maarja die kan je altijd even maken natuurlijk :D
    Het terrein word momenteel toch nergens voor gebruikt :D Dus voorvelopig zouden we daar wel kunnen rijden.
     
  9. Patrick B

    Patrick B Guest

    Wie heeft er een shovel???? :lol: :lol:
    Gaan we gewoon wat maken :lol: :lol:
     
  10. DjangoT

    DjangoT Guest

    ja dan kom je keien tegen..
    keie trekkers:p
     

Deel Deze Pagina