Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Met welk programma moet je dat doc. uitvoeren?
Heb het gedownload via star downloader maar die weet ook niet met welk programma het geopend moet worden?
Heb al geprobeerd met adobe reader maar die geeft foutmelding??
ik moet zo gaan werken maar zal kijken of ik vnavond als ik thuis ben iets online kan plakken....
ik heb zoveel tekeningen staan dat als ik de map foamys erop zet je wel ff vooruit kunt
Super zeg,ik ben namelijk net begonnen(3 maanden) met vliegen .
Heb eerst een zwever gekocht en heb daarmee leren vliegen.
Dat gaat nu goed maar wil nu wat zelf gaan maken en het liefst
een 3d toestel.
En heb ik dus geprobeerd maar lukte dus niet omdat de kennis
ontbreekt.
Ik heb een motor die zeker een kilo kan trekken dus ik wil het liefst
wat van hout maken balsa of iets anders.
Welk matriaal kan ik nou het beste gebruiken en waar ik nou geschikte
tekeningen vinden die niet te moeilijk zijn om te maken
als ik dit zo lees ben je op zoek naar een modelvliegclub
daar helpen ze je ook met dit soort zaken.. zelf bouwen en is wel de beste manier om t te leren vind ik, in deze tijd van arf vliegtuigen..
je leert er t meest van en klassiek worden vliegtuigen van balsahout gemaakt, maar de shockies en veel meer mooi vliegend materiaal die je op internet vind is tegenwoordig ook van depron gemaakt.
de keus is aan jou...
tekeningen zijn er heel veel!
gisteren heb ik even gekekenen voor de tekeningen maar ziggo wil nu nog niet dat ik mijn webspace gebruik geloof ik...
pm anders je mail ardes ff dan stuur ik je zo een map (als dat wel lukt tenminste)
He nog ff een vraagje ik heb 1 tekening op pdf formaat(fastcat plane).
Die heb ik uitgeprint maar nou moet ik alles bijsnijden omdat de lijnen niet doorlopen.
Ligt dat aan de instellingen van mijn printer of ergens anders aan.
Ik ben trouwens bij een modelbouwclub geweest maar die wilde niet echt helpen
want die hadden het over dat ik eerst maar eens een futuba zender moest aanschaffen want dan konden ze een kabel er tussen doen voor het leren
vliegen.
Maar zoveel geld wil ik nog niet er aan besteden en het vliegen lukt nu dus toch.
dus ik probeer het liever zelf en ben allang blij dat jullie willen helpen.
ze willen graag een zender die ze dan gemakkelijk met een kabeltje kunnen verbinden om te lessen...
werkt wel goed, mij hebben ze vliegen geleerd door het vliegtuig hoog in de lucht te vliegen, en daarna mij de zender (mijn eigen zender) te geven en me te laten vliegen.
ze bleven er natuurlijk wel naast staan en als het mis dreigde te gaan was ik gewoon ineens mijn zender kwijt!
deze tekeningen van vliegtuigen zijn wel goed om mee te beginnen
(Met hulp van de helpdesk van ziggo lukte het wel)
ook kun je hier eens rond kijken, hier staan veel tekeningen die ik ook "geleend" heb om ooit eens te bouwen!:-D
verder staan er verschillende topics op het forum over het beginnen met /leren van vliegen.
Kom anders eens kijken bij ons in Woerden (zie mvcwoerden.nl). Morgen hebben we indoorvliegen, elke woensdagavond clubavond en in het weekend wordt er 's middags gevlogen. Je bent welkom, we vliegen kletsen en helpen graag.
he richard ontzettend bedankt voor de tekeningen hier kan ik wat mee.
en erik als ik tijd heb wil ik zeker een keer langskomen bedankt voor het aanbod.
Is het trouwens alleen indoor of ook buiten
groet perry
We zijn een modelvliegclub met een eigen veld. Vier x per jaar huren we een sporthal om binnen te vliegen. Verdere info vind je op onze site. Die wodt actief bijgehouden. Er staan nu foto's op van het indoorvliegen van gisteren.