Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Exact! Over de geluidsproductie van LB-modellen nog dit:ron van sommeren zei:De druk vanuit de maatschappij is ook kleiner, LB-toestel vliegen niet hoog en ook niet ver. Het geluid blijft op een punt.
Ja, voor een trainertje zou het kunnen, maar voor onze wedstrijdklassen is de vermogens/gewichtsverhouding nog lang niet goed genoeg. Op het gewicht van de modellen kan niet bespaard worden, we bouwen al optimaal, dus alles moet uit verbetering van de aandrijfunit komen.Jorrit zei:De titel zegt het al. Waarom geen electro lijnbesturing
Nooit over nagedacht maar bestaat er zoiets? ?
Geluid heet dat, Jorrit, geluid..... :wink: ' the sweet song of the Oliver Tiger'.....Jorrit zei:Al die oude dieseltjes maken zoveel herrie...![]()
Harold zei:handvat (hoe noem je dat??)
Johan Wesselink zei:Mijn zoontje zwaait er soms ook bovenshoofd mee!!!
telt dat?
:roll:
Johan
Harold zei:Ja, waarom niet...
bla bla bla...
Wordt in de praktijk voor kleiner lijnbestuurd gebruikt en heet dan "round the pole".
http://home1.inet.tele.dk/mosgaard/rtp_gb.htm
http://www.electric-flight.org.uk/models/aircraft/RTP/models-aircraft-rtp.htm
http://members.aol.com/KMyersEFO/page19.htm
Dit is een UITSTEKEND ideetigermoth zei:goh, dat hier niemand op het iedee komt om de klassieke "round the pole" even te noemen...
bij deze manier van lijnvliegen (indoor) heb ik nl nog nooit een brandstof motor gezien.. alleen electro of rubber..
ps, wordt dit bij mva wel eens gedaan? 't is wel een leuk gezicht nl..
(en bijvoorbeeld rubber motor free flight. lekker goedkoop. en toch leuk,..)
misschien een iedee om er eens naast te proberen?
mvg
Rico.![]()