17 juli Fly-In BLC Brabantse Luchtvaart Club

Op 17 juli a.s. organiseert de BLC Brabantse Luchtvaart Club wederom haar jaarlijkse Fly-In.

Het moet net, als de voorgaande edities, weer een gezellige,drukke vliegdag worden.
Bekenden ontmoeten, nieuwe contacten leggen, hapje eten en drinken, kortom een dag om in je agenda te zetten.

17 juli, dan is de BLC weer "the place to be"!

(Ons vliegveld ligt tussen Breda en Tilburg, ietsje ten oosten van vliegbasis Gilze-Rijen.
Klik en kijk voor een routebeschrijving op Brabantse Luchtvaart Club )

graag tot kijk op de 17e juli.

Greetz,
Frank

17 juli

Hoi Frank.

De 17e ben ik vrij, lijkt me weer gezellig, onder Johan 'Plotterson' z'n lekke plu :wink:

Kijk wel wat ik te vliegen meeneem dan.

Groet Ger.

17 juli BLC Fly-Inn

Prima zo luitjes, wees welkom

We hebben dit jaar aan de oostzijde (rechts) laag gras, ten noorden van ons ook laag gras en aan de westzijde (links) zo heb ik gehoord, laag gewas.
Dus niet aan alle zijden mais, dat moet Japio toch tot tevredenheid stemmen denk ik zo.
Vliegt net ff lekkerder aan met de landing.

Greetz,
Frank

Met een harrier-landing is dat geen probleem hoor:mrgreen: (ik zet het in de agenda)

Dan kunnen we dit ook weer eens doen:p

P7191033.jpg

Zolang ik voldoende brandstof heb, zal dat niet meer gaan gebeuren:) is trouwens al weer heel wat jaartjes geleden

Gezien de (vooral door jezelf geplaatste) foto's denk ik dat je beter een helicopter koopt . :new-alien:

Ach, we zijn elkaar al enkele malen tegen gekomen , maar je zegt toch niets :D.
(niet dat ik daar behoefte aan heb hoor ) ;) , ieder het zijne .
Jammer genoeg kan ik dit jaar niet, ben er al diverse keren geweest , steeds super gezellig daar.

Dit jaar zal ik dit moois helaas moeten missen :cry:.
Dagelijks word ik herrinerd aan de meeting van vorig jaar
(door een screen saver met allemaal prachige foto's van mijn toestel gemaakt door de 2 top-fotografen ) :banana:

@ edge, Alexzzz herkent mij en vliegman wel en zegt tegen ons ook bijna niks (we hebben dan ook niet de zelfde intresses :wink: ) , maar dat zal ook wel aan ons liggen :rolling:

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik ook wel weer van de partij ben hoor Frank,altijd gezellig die BBQ....ik bedoel fly-inn bij jullie :-)

Groeten,
Marcel

kwil iets zeggen maar ik weet het niet meer wat ik wil zeggen

ALS JE OUDER WORDT WORD ALLES SLECHTER, BEHALVE HET VERGETEN DAT WORDT BETER.:rolling::rolling::hammer:

Back