Psygho (Emil)
Forum veteraan
Leuk dat je dit leest...
Hier komt een compleet bouwverslag van een gaui 500X quadflyer.
(dus geen upgrade verslag naar NAZA,zoals de vorrige!)
Als "extra" gaat deze gaui 500x doorzichtige armen krijgen. Hierin worden leds verwerkt.
Problemen verwacht ik al wel. Ik ga ernstig ruimte tekort krijgen, en het frame zal zowiezoo niet meer inklapbaar worden. De regelaars passen niet meer in de armen, en ik zal iets moeten doen aan de doorzichtigheid van de armen, zodat alle draden niet zichtbaar zijn...Een krappe bedoeling, maar als het lukt erg gaaf!
Via de zender worden de led armen geschakeld, en zullen er op het einde van de armen ook (knipper) leds komen.
Deze zullen ook via de zender te schakelen zijn in knipper frequentie..
Als zender word er een MX16 HOTT gebruikt
Als flight controller word de geprezen naza + gps gebruikt.
Dit word voor mij een Gokje, ik heb geen idee of mijn idee gaat werken en of ik alles in dit kleine frame weg gebouwd ga krijgen...
Mvrg: Emil.
Hier komt een compleet bouwverslag van een gaui 500X quadflyer.
(dus geen upgrade verslag naar NAZA,zoals de vorrige!)
Als "extra" gaat deze gaui 500x doorzichtige armen krijgen. Hierin worden leds verwerkt.
Problemen verwacht ik al wel. Ik ga ernstig ruimte tekort krijgen, en het frame zal zowiezoo niet meer inklapbaar worden. De regelaars passen niet meer in de armen, en ik zal iets moeten doen aan de doorzichtigheid van de armen, zodat alle draden niet zichtbaar zijn...Een krappe bedoeling, maar als het lukt erg gaaf!
Via de zender worden de led armen geschakeld, en zullen er op het einde van de armen ook (knipper) leds komen.
Deze zullen ook via de zender te schakelen zijn in knipper frequentie..
Als zender word er een MX16 HOTT gebruikt
Als flight controller word de geprezen naza + gps gebruikt.
Dit word voor mij een Gokje, ik heb geen idee of mijn idee gaat werken en of ik alles in dit kleine frame weg gebouwd ga krijgen...
Mvrg: Emil.
Laatst bewerkt: