welke tunings motor

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door mack, 14 aug 2005.

  1. mack

    mack Guest

    welk merk cq tuner is het beste in zowel het vermogen als de betrouwbaarheid

    falcon (pitstop)

    pase

    pkracing

    seufert (hobbythek

    of nog een ander merk???????
     
  2. Patrick B

    Patrick B Guest

    Ik heb zelf een PaSe tuning 26cc zenoah en die bevalt gigantisch goed,ik heb met de andere blokken geen ervaring(wel een paar zien rijden) maar kwam mijn inziens niet in de buurt kwa vermogen.
    Ook heb ik twee blokken van een andere tuner zien rijden (uit jouw lijstje)
    maar die werden al snel vervangen door een PaSe blok ivm met continu afstelproblemen en vermogensverlies.
    Ik noem geen naam want ik vind het niet nodig om met de gebrekkige ervaring die ik heb(ik rijd pas FG sinds maart dit jaar) een vingertje te wijzen.
     
  3. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Net als Patrick heb ik het een en ander zien rijden, een aantal daarvan hebben inmiddels een PaSe blokje, wat ze allemaal goed bevalt.

    Vandaag nog 2 ervan op een meeting zien gaan... daarbij blijf je achter met een standaard 26cc blokje.

    Als ik ooit een tuned blokje er op ga zetten wordt het zeker een PaSe...
     
  4. mack

    mack Guest

    IK heb dus zelf deze pagina bekeken
    http://jeroentune.nl/index2ned.htm
    en hem vorig jaar een mailtje gestuurt kreeg geen antwoord dus ik dacht toen dat deze jeroen er mee opgehouden was en toen mijn voet pakking lek bleek te zijn en de motor toch uitelkaar moest ben ik gelijk maar zelf gaan tunen met behulp van de plaatjes en de tekst op de pagina van jeroen en ik moet zeggen dat hij rijd als een beest een maat van me heb de pase tuning met standaart uitlaat vertanding 15/48 ik heb dus de zelf getunde motor wel een samba uitlaat vertanding 16/48 we gaan zo goed als even snel maar onderin de toeren is die van mij een heel stuk sneller in de hogere toeren is die van die maat weer iets sneller over de levensduur kan ik niks zeggen maar ik heb er al ruim 1jaar plezier van zonder problemen die van die maat is nu een week oud
     
  5. robheid

    robheid Guest

    pffff das toch niet te lezen. Gebruik AUB eens een punt en een hoofdletter.
     
  6. mack

    mack Guest

    TJA ME NEDERLANDS IS NIET AL TE BEST :oops: ..................DUS BIJ DEZE MIJN EXCUSSES........MAAR OM HET GOED TE MAKEN HEB IK NU ALLEEN HOOFDLETTERS GEBRUIKT EN IK DACHT OOK GENOEG PUNTEN..............................LOL........ :p :p :p
     
  7. sjorkjeis

    sjorkjeis Guest

    Is duidelijk genoeg...

    Ik rijd met een 26cc standaard blok met een Samba uitlaat erop maar ik zou niet weten wat je met nog meer vermogen moet doen.
    Ik heb nu een vertanding zitten van 18/46 en zou er eigenlijk nog 20/44 op moeten leggen en dan heeft hij nog vermogen over.
    Het is wel leuk een overboost te hebben maar noodzakelijk is het niet.
     
  8. robheid

    robheid Guest

    lolhetleestgelukkigeenstukmakkelijkerdanjevorigepostzonderdiepunten.
     
  9. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Maar ik mag er legitiem over zeiken, want ik word betaald (nou ja, eigenlijk niet) om te zeiken. Dus, beste robheid en alle anderen. We schrijven gewoon in kleine letters, met zo min mogelijk spelfouten en af en toe een strategisch geplaatste punt zo hier en daar. Dank :D
     
  10. robheid

    robheid Guest

    Je kan zo bij de politie. Oftewel je bent drie uur te laat en spreekt de verkeerde aan. :lol:

    Maar iig bedankt voor de ondersteuning.

    Robert
     
  11. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Ik bedoelde mack aan te schrijven, maar ik keek verkeerd. Excuses. als je het prettoger vindt kan ik ook wel na 5 minuten gaan zitten vitten, maar soms probeer ik het even op zijn beloop te laten. Blijkbaar kan niet iedereen hier omgaan met die verantwoordelijkheid en kunnen ook de meest volwassen autojongens nog wel eens raar uit de hoek komen.

    Jij bedankt voor je begrip.
     
  12. robheid

    robheid Guest

    Je hebt helemaal gelijk en vooral niks veranderen vwb het modden. Gaat helemaal goed zo en zo heb ik ook nog wat lol. Zonder humor wordt het niks, al is het soms moeilijk te begrijpen of iemand het ook met humor bedoelt.

    thnks voor je sportieve reactie.
     
  13. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    En zo zijn we allemaal weer vriendjes. Ik neem nog een kop koffie en dan gaan we als de sodemieter weer :eek:ntopic:

    Koffie? Koekje erbij? Ja lekker!
     
  14. hendrik

    hendrik

    Lid geworden:
    28 jul 2005
    Berichten:
    1.495
    Locatie:
    Deventer

    Hallo,
    Ik rij ook met een getuned blok van PaSe. Dat is echt een super blok. Momenteel rijd Hessel Roskam (ex wereldkampioen) ook met een blok van PaSe-tuning. Op mijn site heb ik er een stukje over geschreven, zie site onderin dit bericht (daar kun je ook zien wat er aan gedaan wordt). Ook over de samba uitlaat. Ik heb ervaren dat een bigpower meer vermogen heeft dan de samba, en dan met name onderin.

    Succes
     

Deel Deze Pagina