welke tunings motor

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door mack, 14 aug 2005.

  1. mack

    mack Guest

    welk merk cq tuner is het beste in zowel het vermogen als de betrouwbaarheid

    falcon (pitstop)

    pase

    pkracing

    seufert (hobbythek

    of nog een ander merk???????
     
  2. Patrick B

    Patrick B Guest

    Ik heb zelf een PaSe tuning 26cc zenoah en die bevalt gigantisch goed,ik heb met de andere blokken geen ervaring(wel een paar zien rijden) maar kwam mijn inziens niet in de buurt kwa vermogen.
    Ook heb ik twee blokken van een andere tuner zien rijden (uit jouw lijstje)
    maar die werden al snel vervangen door een PaSe blok ivm met continu afstelproblemen en vermogensverlies.
    Ik noem geen naam want ik vind het niet nodig om met de gebrekkige ervaring die ik heb(ik rijd pas FG sinds maart dit jaar) een vingertje te wijzen.
     
  3. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Net als Patrick heb ik het een en ander zien rijden, een aantal daarvan hebben inmiddels een PaSe blokje, wat ze allemaal goed bevalt.

    Vandaag nog 2 ervan op een meeting zien gaan... daarbij blijf je achter met een standaard 26cc blokje.

    Als ik ooit een tuned blokje er op ga zetten wordt het zeker een PaSe...
     
  4. mack

    mack Guest

    IK heb dus zelf deze pagina bekeken
    http://jeroentune.nl/index2ned.htm