I
ibizadesire
Guest
Als ik de auto wil uitzetten hou ik mijn vinger op de uitlaat, waardoor hij stil valt. Is dit de goede manier, of bestaan er andere?
Thx!
Hans
Thx!
Hans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
BlackFox zei:Als je auto goed is afgesteld mag hij normaal niet afslaan met rem op en gastrim volledig naar beneden.
tim zei:ik druk alltijd op het pompje van mijn brandstof tank
hierdoor valt hij gelijk uit doormiddel van te veel aan brandstof ( verzuipen )
lijkt mij de goede manier
Doe je dat elke keer nadat je tankje leeg is?tim zei:jep dat klopt helemaal maar jah heb ik nu niet echt zoveel last van
alleen starten gaat daarna iets moeilijker omdat als je dan weer brandstof op pomt dan loopt het naar cabarateurtje toe maar dan stroomt het ook weer terug
maar meestal na keer of 7 starten dan slaat hij wel aan
maar ik zet hem eigenlijk ook nooit stil meestal rij ik mijn tankje helemaal leeg daarna schoonmaken dus tankje ook ff helemaal leeg pompen en dan alles weer monteren en dan ff paar keer starten zonder bougie en uitlaat erop en dan ff alle troep er uit laten gaan en after run olie erin
f3rdy zei:Doe je dat elke keer nadat je tankje leeg is?
Nee echt?sphereman zei:sufferds :lol: als hij geen zin meer heeft rijd hij zijn tankje leeg en dan gaat hij schoon maken.
:lol: :lol: