1e F3A-X wedstrijd, 15/16 mei 2010 te Ter Apel.

Alexzzz

Moderator
Moderator team
Forum veteraan
Nog een weekje, en dat staat alweer de eerste X wedstrijd voor de deur. Deze keer weer in het verre Ter Apel.
Ik hoop op mooi weer, gelukkig kunnen we deze keer op het veld zelf overnachten, dan hoeven we niet naar een externe camping:)

Ik ben benieuwd naar de opkomst:D

More to follow....

Nu maar hopen dat het weer beter is dan op het trainingsweekend :)

Wel fijn dat we op het veld kunnen camperen ;)

Grt.

Zo, vandaag nog flink wat gevlogen met de Wagstaff Extra, dus die gaat het komend weekend worden:) (wel een splinternieuwe motor, dus even geen 3D in de pauzes)

pattyzdzremaiden.jpg

pattyzdzremaiden_2_.jpg

pattyzdzremaiden_3_.jpg

Ik hoop alleen dat de weersvoorspellingen nog wat positiever worden, maar gaan doen we sowieso:cool:

Zaterdagmorgen zijn we in TerApel tot dan.

Jups, de wekker staat bij ons om 4 uur:( Om 5 uur wegrijden en niet harder dan 100 (ivm dakkoffer, dat zuipt anders enorm veel benzine) zodat we rond 8.30 moeten arriveren in Ter Apel.

Jups, de wekker staat bij ons om 4 uur:( Om 5 uur wegrijden en niet harder dan 100 (ivm dakkoffer, dat zuipt anders enorm veel benzine) zodat we rond 8.30 moeten arriveren in Ter Apel.

Gisteren 3 rondes gevlogen, vandaag nog 2 te gaan, de zdz houdt zich perfect:) vanavond meer.

Zo, en weer terug na een reis van 300km:)

In de B ben ik op 7 punten na eerste geworden, ofwel 2e:mrgreen: Zeker niet verkeerd, gezien het feit dat mijn voorbereiding slechts bestond uit 4 vluchtjes, met een kist die ik tot aan afgelopen woensdag al 3/4 jaar niet meer gevlogen had:D

Anyway;

A klasse (3 deelnemers)

1.Gert
2.Markus
3.Piet

B klasse (4 deelnemers)

1.Andries
2.Alexander
3.Hans
4.Ed

C klasse (9 deelnemers)

1.Jaap
2.Erik
3.Tjardo
4.Bryan

Foto's komen eraan;)

helaas kon ik er niet bij zijn. de ambulance had geen zin om een rit te maken van die afstand.

dit weekend zou een leuk familieweekend moeten zijn. op de eerste dag zijn we gaan karten. mooie rondjes gereden, helaas belande het laatste rondje op de operatietafel. ik had een interne bloeding bij mijn darmvlies op een slagader werd me verteld. na ruim 2 dagen intencive care en veel pijn lig ik nu op een eigen kamer. hopelijk ben ik hersteld voor de volgende wedstrijd.

groetjes john van gastel.

John,
Dat was wel even schrikken toen we het hoorden tijdens het trainingsweekeinde.
Fijn om te horen dat je inmiddels in ieder geval van de IC af bent.
Beterschap in de komende tijd. Ik hoop dat je snel weer uit bed kunt om te vliegen!

Alexander,
Bedankt voor de foto's! Leuk om even terug te zien. Mijn foto's komen in de loop van de week pas helaas.

Back