mt rijders omgeving appingedam

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door zwarte panter, 3 dec 2005.

  1. :D
    Zijn er in de omgeving van appingedam ook off road rijders??
    zelf ben ik in het bezit van een stadium truck en een monstertruck beide van fg.
    zou het wel leuk vinden als er in de buurt meerdere mensen zouden zijn met dezelfde hobby kunnen dan ook met elkaar gaan rijden, lijkt me helemaal geweldig.
     
  2. Ferrari F 2005

    Ferrari F 2005

    Lid geworden:
    24 apr 2004
    Berichten:
    1.643
    Locatie:
    prov.groningen
    volgens mij zitten ze allemaal in het zuiden des lands.

    net als de FG F1 rijders , heb je hier vrijwel ook niet.
     
  3. okkie

    okkie Guest

    He zwarte panter,nee niet allemaal in het ik woon in de wilp we kunnen misschien met een paar mensen wat afspreken er zijn er echt wel meer hier in het noorden
    http://62.212.81.70/~rcdriver/phpbb/portal.php kijk hier maar even
     
  4. Ferrari F 2005

    Ferrari F 2005

    Lid geworden:
    24 apr 2004
    Berichten:
    1.643
    Locatie:
    prov.groningen
    waar rij jij mee dan ??

    pics please :lol: :lol: :lol:
     
  5. okkie

    okkie Guest

    O ja sorry ik rij sinds kort met een fg mt foto's komen nog de kap is nog niet klaar
     
  6. Ferrari F 2005

    Ferrari F 2005

    Lid geworden:
    24 apr 2004
    Berichten:
    1.643
    Locatie:
    prov.groningen
    hier ga ik mee rijden , is nog in aanbouw.

    FG F1 met 23 cc zenoah g230 rc1.

    [​IMG]

    Code:
    
    
     
  7. hey okkie,

    ja dat lijkt me wel leuk, maar rustig aan hoor is op dit moment toch niet echt het weer om eens lekker met zo'n apparaat te gaan scheuren. kijk maar eens bij mt uitgevoerd in blauw alu, dat is de mijne.
    en ferrari f 2005 dat is ook een mooi ding hoor, ben benieuwd hoe die is als je hem klaar hebt.
     
  8. okkie

    okkie Guest

    Zo dat is een mooi ding die f 1 is daar wel mee te rijden of moet je daar super grote en vlakke banen voor hebben

    he zwarte panter zie ook dat je een stadiumtruck hebt is het beter dan een mt,het ziet er leuk uit trouwens
     
  9. ja wat heet beter het is een hele andere manier van rijden dan met een monstertruck, stadium is meer voor de hardere ondergrond, maar het is een geweldig ding om mee te rijden hoor
     
  10. Ferrari F 2005

    Ferrari F 2005

    Lid geworden:
    24 apr 2004
    Berichten:
    1.643
    Locatie:
    prov.groningen
    als ik geen FG F1 had zou ik eerder een st dan een mt aanschaffen.

    vind hem vele malen mooier ogen dan de mt , deze vallen in elke bocht toch alleen maar om.

    weinig animo in damm.
     
  11. maar daar maak je wel een denkfout ferrari f 2005, de mt is ook voor echt ruw terrein, in het zand heeft die een heel goede grip en valt dan ook niet snel om, de stadium is meer voor de verharde weg en heeft idd veel meer grip op hardere ondergrond dan de mt, de mt is dan ook niet om op de weg meete crossen, de st is daar wel voor.
     
  12. Stevel

    Stevel Guest

    Hallo zwarte panter (okki),

    Ik woon ook in de buurt van appingedam en rij meestal op het nieuwe indusstrieterrein daar, schildmeer of eemshaven (crossbaan).
    Heb zelf een FG Marder 26cc dus kunnen wel met een paar een keer Crossen.
     
  13. Guest

    Guest Guest

    Hoi luitjes,

    En uiteraard ben ik dan ook van de partij. :lol:


    Mankracht2004
     

Deel Deze Pagina