Swift II ervaring :?:

Hallo

Iemand al ervaringen met de nieuwe Swift II ?
Het lijkt mij een leuke combatwing.
En de fietsbel lijkt me er wel een leuke motor voor.
Bij MS-Compit kost het toestel kaal €32. Mooi prijsje dacht ik zo.

Wat denken jullie :?:

MS-13000.30_m.jpg

Radio controlled park/slow flyer. with excellent flight capabilities and extremely easy setup. Its construction (SWIFT II is made from extruded poly-propylene - EPP) makes the model very light and highly resistant to physical damage. Being almost indestructable, with quick assembly makes SWIFT II a suitable choice for beginners. However, dont be fooled by this, because SWIFT II is a high performance and agile model capable of advanced aerobatics.

Ik vlieg nu al enkele weken regelmatig met die swift 2 en het vliegt lekker. Als motorisering gebruik ik een speed 300 7,2 volt met Guntherprop aan 2s etec 700 Mah lipo's. Vliegtijd met die combinatie ongeveer 15 minuten. Zodra ik de mogelijkheid heb om een 3s pakket op de kopt te kunnen tikken dan gaat dat erin. Wel moet ik andee servo's erin gaan duwen omdat de uitslagen niet grot genoeg zijn nu. En nee, ik heb niet de versie met die mooie dame erop.

Ik heb hem in Praag op de beurs gekocht voor 1000 tjech krone.

Als ik de versie met de dame had genomen dan zou ik waarschijnlijk niet meer tot vliegen ermee gekomen omdat dan alle clubleden zich eraan moeten vergapen.

euhm, ik heb ze beide en er zit geen verschil in.

Swift 2 heeft een leuk printje en wordt standaard geleverd ZONDER motor, swift 1 was in 2 pakketten:speed 280 en 300 met vertraging.
Ik vlieg m'n swift 2 met speed 400 3s lipo 700 mah en ghunter propje.

Gaat als een tierelier!
Groetjes, Steven

Nee, niet lossnijden, die verbinding dient direct als scharnier.

bij www.modelbouwbloemendaal.nl

ik vlieg 'm met een speed 400 3s lipo's van 700 mAh.
Laat nog wel even weten hoe zwaar die nu is.
Ik kan 'm zoiezo CONSTANT recht omhoog trekken en als ik zuinig aan doe vlieg ik met gemak 15 minuten op 1 volle accu. Ik heb die roeren niet losgesneden maar wel even verstevigt met wat glasvezeltape.

De swift 1 had trouwens roeren van hetzelfde materiaal hoor!

Groetjes

Hey Steven, wat weegt jou zwift 2 nu met die speed 400 en welke lipo's (merk, type) heb je erin.

Back