Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat vermoed ik ook dat de ESCs uitsteken. Ground zit inderdaad aan de andere kant.de kiss esc vallen buiten de pdb aals ik zo bekijk zie 4x plus waar is de min onderkant??.
Nope, draaien blheli. Daarmee kunnen ze binnenkort wel hetzelfde: active braking en oneshot. En ze zijn ook lekker klein.zijn dat hetzelfde als de kiss toch ?
piet kan deze draad niet beter onder electronica ??
kwam deze ook tegen lijkt me ook wel interessant/
RTF BearHugESC 18Amp 2s-6s - Speed controllers
Nope, draaien blheli. Daarmee kunnen ze binnenkort wel hetzelfde: active braking en oneshot. En ze zijn ook lekker klein.
die rtf esc zou diieook een 3d mode hebben dat zo wel gaaf zijn.
pieet vaag het ff aan een mod die kan het zo om gooien.
Als je met KiSS ESCs vliegt reageert je quad veel sneller. Ik denk dat het vooral aan active braking ligt. Bij normale ESCs 'freewheelen' de props door, waardoor je meer zweeft.Ik ben wel benieuwd hoe de KISS 18A presteert ten opzichte van de veel gebruikte
ZTW A-Series 20A.
Heeft iemand dit al getest of ervaren?
Als je met KiSS ESCs vliegt reageert je quad veel sneller. Ik denk dat het vooral aan active braking ligt. Bij normale ESCs 'freewheelen' de props door, waardoor je meer zweeft.
Er zijn ook andere ESCs die dat kunnen, de door MRP geleverde 20A ZTW ESCs doen het standaard in ieder geval niet.
Daarnaast kun je met KiSS ESCs oneshot gebruiken. Daarmee kan de flight controller de ESCs iets sneller aansturen (minder latency). De geleerden zijn er niet uit of dat zo'n verschil maakt, maar als je ziet hoe de betere vliegers (charpu, Boris b) er beter door vliegen dan is de theorie niet zo belangrijk![]()
Om dezelfde hoogte te houden moet je beter/alerter/meer bedreven zijn.Duidelijk antwoord ik ben ondertussen wat dieper de stof in gedoken en inderdaad. Ik heb er geen ervaring mee maar word hoogte houden met je throttle dan niet heel lastig zo gevoelig of juist super?