25 augustus 2012, Fly-in, berenvliegen en open dag Veendam

Zaterdag 25 augustus is er weer wat te beleven bij de veendammer luchtvaart club.
Omdat onze vliegshow en de opening van het nieuwe veld letterlijk in het water zijn gevallen organiseren we op zaterdag 25 augustus een multi evenement.
We combineren een fly in met berenvliegen, een open dag en de officiele opening van ons nieuwe veld.
We willen de dag vroeg beginnen zodat er veel gevlogen kan worden.
Deelname en toegang is zoals gebruikelijk in Veendam uiteraard geheel gratis.
Er is mogelijkheid om op vrijdag al te komen camperen, houdt er rekening mee dat de stroomvoorziening beperkt is. Tot en met zondag blijven kan uiteraard voor diegene die er een heel weekend van wil maken.
Ons adres: Polluxweg 10 Veendam (Nabij Jan Kokweg)
Aanmelden mag maar hoeft niet.
Als de regen weer met bakken uit de hemel komt dan hebben we een uitwijkdatum geprikt en wel op zaterdag 15 september.

Met gevleugelde groet,
Gerard.

Leuk! ik hoop dat we nu beter weer hebben! Ik moet helaas zaterdag nog werken maar
als we zondag kunnen blijven zijn wij ook van de partij. Zaterdag vanaf 18.00 uur zijn
we er dan groet Robert

Het weer voorspelt weer niet veel goeds.
Ik poog Zaterdag ook aanwezig te zijn.. Hopen dat de berichten niet kloppen.

--== Freddy ==--

Na de weersvoorspellingen uitgebreid bestudeerd te hebben en na spoedoverleg is besloten om het evenement gewoon door te laten gaan.

de auto's na het uitladen graag parkeren aan de polluxweg en niet op de parkeerplaats bij het veld.

we hopen op goed vliegweer en voor de regen heb ik een zeiltje gekocht om over m'n modellen te leggen.

Het weer voorspelt weer niet veel goeds.
Ik poog Zaterdag ook aanwezig te zijn.. Hopen dat de berichten niet kloppen.

--== Freddy ==--

Hee Freddy,

Natuurlijk regent het morgen niet!
De mensen die roepen dat het gaat regenen snappen het niet. Die roepen maar wat. Klopt geen bal van.:mrgreen::rolling:

We hebben namelijk prachtig weer besteld!

Dus neem géén paraplu of zeiltje mee (pessismisme ten top:D) en tot morgen.

Johan is inmiddels gearriveerd!

Groet Jasper

Ik kom morgen ook even koffie doen...eerst even nieuw kabeltje solderen morgenvroeg...Cessna had storing..:(

Back