servo doet raar

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door serpent950-r, 15 jun 2006.

  1. serpent950-r

    serpent950-r

    Lid geworden:
    13 sep 2005
    Berichten:
    203
    Locatie:
    Roosendaal
    hoi hoi, wat lang geleden... na een half jaar in het buitenland te hebben gezeten dacht ik vanmiddag even men mardertje aanslingeren en men serpentje..

    kwam niet verder dan de marder helemaal uit elkaar gehad voor onderhoud en weer trug in elkaar... alleen mijn gas/rem servo doet raar..

    als ik gas geef gaat ie heel "zenuwachtig" naar vol gas.. ipv mooi gelijdelijk.. Het enige wat ik gedaan heb is men rem versteld achterin dus niet bij de servo.. dit omdat hij te strak stond en begon te stuiteren als ik remde.. hij wilde hem verder naar voren trekken maar hij kon niet... en toen begon die te hakkkkeneenkkakanrnkenanak....

    toen dit verholpen was en ging rijden , reed goed, alleen dat van de gas... blijft raar iemand ervaring mee? is men servo naar de haaien??

    heb vanmiddag ook mijn accupack van 6 cellen naar 5 cellen "omgebouwd" er werd wel verteld dat het eigenlijk overbodig was omdat ik op mijn multiplex pico 3/4 ontvanger een BEC systeem had..

    ik weet het even nie meer, het is me te lang geleden.. Hij reed voorheen wel goed met deze spullen..

    greetz, eeneeh weereenss Helluuppp
     
  2. wat voor servo zit er in dan?
     
  3. serpent950-r

    serpent950-r

    Lid geworden:
    13 sep 2005
    Berichten:
    203
    Locatie:
    Roosendaal
    maakt dat uit dan? hij deed het goed en nu niet meer...

    :roll:
     
  4. Lijkt wel want misschien zijne r bekende problemen met die servo?
     
  5. serpent950-r

    serpent950-r

    Lid geworden:
    13 sep 2005
    Berichten:
    203
    Locatie:
    Roosendaal
    moet ik vanavond als ik thuis ben even kijken.. thnx
     

Deel Deze Pagina