2e F5B Wedstrijd: RMF - Dalfsen (21 April)

Gerben

Forum veteraan
Goedemorgen,

Nog 3 weken en dan is het weer zover, dan zijn de F5B vliegers weer te gast bij het altijd gezellige RMF te Dalfsen.
Iedereen is van harte welkom, of je nou komt kijken omdat je het wel eens wilt zien, of omdat je wel eens een rondje mee wilt vliegen met je hotliner (Blizzard,Hawk,Ion,Enigma etc..), het is altijd gezellig en de hamburgers/broodjes kroket bij de RMF alleen al zijn de moeite waard.

Hoe is het met de 'vaste' vliegersgroep, is iedereen er een beetje klaar voor?

Gerben

Ja hoor, ik ben er klaar voor.
Zonnebrand, zonnebril, klapstoeltje, staan allemaal klaar!

Moet ik al een tafel reserveren bij 't Asje ?

GJ

Haha, klinkt alsof je de hele dag onder het rak gaat zitten, das dan alvast geregeld ;)

't Asje, ja natuurlijk :) . Als we net zo'n leuke groep hebben als in Wijk en Aalburg ga ik zeker mee.

Gerben

Helaas, moet ik deze laten schieten :(

Dus geen parapluutjes, gekke popejtes of vuurwerk bij de ijsjes :P, dat houden we dan maar weer voor de volgende wedstrijd in mei :P

Oei Mark, dan mis je ook de visuele geneugten bij het Asje ;)
Zien we je B1's in Vught dan vliegen, ben toch wel benieuwd wat je daarmee kunt :)

Hoi Jitze, gewoon heeeel vroeg wegrijden, dan red je het makkelijk :P

Gerben

Ondanks dat de F5B teckel zwaar in revalidatie is...
Willen we toch proberen er bij te zijn. Kan ik dus hopelijk allerhande spandiensten helpen verrichten
euhhh... onder voorwaarde dat jullie 'even' helpen om de Enigma op MX22 jeti over te zetten...
er is alijd genoeg te doen op zo een dag... ik neem het spul gewoon weer mee, we zien wel...

Hier een hoopje hond... lamme achterpootjes en een ritssluiting over de rug...
bepaald geen sportswear... gelukkig krijgt ze weer praatjes...

full

Groet Bas

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Bas,

Komt het weer goed met de F5B teckel?

Die Enigma dat komt wel goed, met als tegenvoorwaarde dat jij meevliegt met de Hawk ;)

Groet,
Gerben

Wat zit de teckel er zielig bij..
Verwen haar maar goed.

Tot in Dalfsen!

GJ

ahhhhh, voelt de teckel zich al niet zo lekker wordt z'n mand ook nog overgenomen door vliegtuigen.

Dalfsen, kan niet wachten. Op naar de 40.

We hopen dat het goed gaat komen met haar... deze week nog rust...
daarna gaan we met haar naar de therapeut...

Nee, dat elektroluchtje vind ze maar niets...

Dan... het WilcoHawkje komt zeker mee...
Moet alleen een nieuw accu-setje bestellen. De PolyQuests zijn echt op.
Eigenlijk had ik wel een wat zwaardere aandrijving er in gewild... nog onder de 1kw... zoiets als jullie 2009 versies met buitenlopers...

Laatst bewerkt:
Eigenlijk had ik wel een wat zwaardere aandrijving erin gewild... nog onder de 1kw... zoiets als jullie 2009 versies met buitenlopers...

Valt te regelen.........

Ik sloop wel de setup uit de siren, alleen nog een regelaar en 4s lipo nodig, dan heb je al 800 watjes.......

Natuurlijk... jij had die PG4 + AXI van GJVO overgenomen... waar ook!
Moin, moin... 4S schreefje? Ik heb nog een 60Amp HK Turnigy Sentry liggen. Trekt deze dat? Wat voor prop?

Da's mooi TC! Dan kan dus die Turnigy Sentry goed van pas komen.
Ik heb een smalle 16 x 16 liggen voor de Enigma, waar nu 15 x 13 op zit.
Hoeveel mAh-pakket had je er in geprikt?
Had je nog een uitgaande asdikte uit je hoofd? Zou mooi zijn als ik de bestaande versetzte 0 graad meenemer kan behouden. Dat is er wel een van het conische klemtype.

Zal ik de moderator vragen deze stukjes naar het Wilco draadje te verplaatsen?
En het vervolg maar even via de telefoon of email...?

Hoi Bas,

Welke motor had je ook alweer precies in de Wilco, kun je daar geen grotere prop opzetten?

Groet,
Gerben

Hallo Gerben,
Die motor zit al op z'n limiet. 2217/9D PG3 op 14 x 12 ipv de aangegeven 14 x 10
Het PG boxje kan ook niet al te veel hebben. De lagering van de uitgaande as is niet bijzonder. Is er al een keer een magneet losgeschoten. Her en der ontbreekt dus al een splintertje neodym. Alles netjes weer gericht... en gelijmd met epoxy.
Verder heb ik nog een KD36 60 0L (budget) liggen. Daar heb ik echter nog geen reductiekastje bij... Dat had een AXI PG 4:1 kastje? kunnen wezen... Maar dat is weer een klap meer vermogen?
Gr Bas

Laatst bewerkt:
Gezocht! AXI PG4/33 boxje met ritzel/pignon 5 mm :mrgreen:
Nee.. ga niet Theo's setje lenen!
schorpioen of hieperioen 1900kv staat ook op lijstje (ook een visje reeds over de grens ;))
Wie weet red ik het net...

Laatst bewerkt:
Back