Magneten en lagers waar verkrijgbaar

Hoi,

Ik loop al een tijdje rond met het idee om zelf voor een knuffel of shocky een motortje zelf te bouwen. Nu heb ik al een tijdje de beschrijving van de SCHNURZZ:

http://slope-combat.de/shop/index.php?main_page=index&cPath=21_40

dan wel CHIPSLEDDE:

http://slope-combat.de/shop/index.php?main_page=index&cPath=21_41

liggen en daar heb ik de nodige materialen voor verzameld.... Het enige dat ik mis zijn, jawel zie de titel, Magneten en lagers.

Ik weet in duitsland enkele adressen (batt-man, supermagnete.de etc.) maar is dit ook in nederland te krijgen en zo ja waar???

Thanks

mark

Mark goes electric :thumbsup:

Er zijn tegenwoordig al voor nog geen 10 euro (in NL) mooie borstelloze motortjes te krijgen, maar ik neem aan dat je het knutselen eraan leuk vindt?

Grt.

Die Schnurzz en ook de chipsledden zijn mooie sterke motoren. Ik heb zelf een originele chipsledden motor en die voldoet perfect. Ik gebruik hem nu eigenlijk verkeerd door hem in mijn Swift 2 te gebruiken met 2 lipo's en een gunther propje, maar normaal zit die in een indoor kistje op 2 lipo's en een 8x4,3 GWS prop en heeft dan meer dan genoeg power om het model door de zaal te sleuren. Ergens op dit forum staat een kort verslagje van mijn chipsledden.

Ik heb besloten voor de chipsledden te gaan, de onderdelen zijn besteld.

Magneten en lagers
YGE 12A regelaar
350 2s paketje van Kokam

Ik ben benieuwd...

Grz

mark

sietse zei:
http://www.cnc-modellsport.de/
Hier heb ik erg goede ervaringen mee. Snelle levering en niet zo duur. Ook leuke doe het zelf setjes!
Mijn ervaringen met die kerel zijn een stuk slechter. Hij reageert nogal onbeschoft als je hem niet in het duits aanschrijft. Wat mij betreft dus niet meer, hoe goed of slecht zijn kitjes dan ook mogen zijn.

Ik ken ook iemand met wat minder ervaringen daar, de magneeten heeft hij later ergens anders besteld (nog goedkoper ook).

kweeniemeer. ik dacht dat ik eerst wel had aangegeven dat ik in het engels typ omdat mijn duits niet zo goed is, maar dat zeg ik er altijd even bij als ik naar duitsland mail. Vind ik wel zo netjes...

Kortom, voor mij was het een goede ervaring en voor herhaling vatbaar. Ook positief vind ik dat ze voor kleine pakjes 1,95 rekenen. er zijn er genoeg die altijd 12 euro vragen...

Dat anderen andere ervaringen hebben kan natuurlijk altijd. Iedereen moet zelf op basis van die verhalen dan maar voor zichzelf beslissen of ze daar bestellen of niet.

Als iemand andere sites weet waar het goedkoper is en ze dezelfde spullen hebben? Graag :D

Op zich zijn de prijzen bij die xenofoob goed te doen, het is meer zijn houding die me tegenstaat. Als hij de vorm van boodschap (nicht im deutsch) belangrijker vindt dan de inhoud (wil graag nog meer kopen), dan doe ik mijn boodschappen lekker ergens anders.

Ik zal het jullie wel vertellen of het goed gaat of niet.

ik heb net besteld bij CNC-modelsport.de

Mijn duits is trouwens redelijk goed.... Maart goedkopere leveranciers, welkom natuurlijk. Al mag je vlg. mij niet klagen bij hem wat ik zo gezien heb...

Grz

mark

Back