Opstarten van een club

Even ter informatie ... is er iemand die meer informatie heeft over het opstarten van een club, de nodige vergunningen enz...
Ook wat het ongeveer zou kosten?

Mvg Jens

het zal zekers niet simpel zijn, en wat de kosten zijn weet ik niet
je kan veel te weten komen in de circulaire : http://www.flytovml.com/Speciaal/gdf01n.pdf
wat ik weet, als de vergunning niet goedgekeurd is( gemeente ) kost het 50 euro om te weten te komen waarom deze is afgekeurd
men moet ook vzw worden, ook kosten , staatsblad enz.

Een VZW worden heeft onze carnavalvereniging niet meer dan +/- 50 euro gekost. Dus daar moet je het niet voor laten.

Heb heel die circulaire nu ook maar eens gelezen ... de rest is blijkbaar wel een flinke boterham waar je niet zo gauw mee klaar bent.

Waarom maken ze het ons toch zo moeilijk?

My ?2? cents

word er nu al gevlogen in oudenaarde, of moet Sam ( Goris ) er bijkomen om eens te zingen van , LAAT HET GRAS MAAR GROEIEN .
Nee echt hoe zit het daar nu.

@simen : Misschien kun je dit beter aan bovenvermelde personen vragen.

Ik ben er niet nauw bij betrokken, dus ik kan je ook niet inlichten.

Mvg,

Dennis

navraag gedaan, en vergunning van het ministerie nog niet binnen ( zal niet simpel zijn met die grote (N60 )weg in de buurt
de afstand moet 200 meter zijn .

inderdaad, wachten nog op vergunning van ministerie van luchtvaart, en natuurlijk dat stom gras :?
in theorie mogen we al vliegen, maar we wachten liever tot alle vergunningen binnen zijn, om fully legaal te mogen vliegen zonder problemen, en dat neemt natuurlijk wat tijd ;)
als jens vragen heeft, mag hij dat gerust vragen, ik weet er al vrij veel van ;)

mvg, sam

zou ik even aan kurt moeten vragen, over het financieel deel kijk ik nog niet meteen :P

greets!

Back