:evil: :shock:

Helaas gaat 3DM 2013 niet door.
Zoals iedereen weet heeft Helimasters een brutale move gedaan door het oude 3DM veld over te nemen.
Ze proberen over de rug van 3DM de bekendheid over te nemen door de onze 2012 site te pakken.
Hiernaast bleek dat sommige sponsor keuzes in 2012 erg slecht gevallen waren bij andere sponsors.
Helimasters heeft een actieve campagne gevoerd bij alle 3D Sponsoren om aan Helimasters mee te doen in plaats van 3D Masters en met de druk van enkele belangrijke Duitse fabrikanten zijn veel sponsoren overstag gegaan.
Helimasters heeft nog NIETS van zich laten horen behalve data:
- Geen formaat
- Geen wedstrijd figuren
- Geen voorbeelden
- Geen piloten inschrijving
En TOCH hebben ze gewonnen.
Ze hebben ALLE belangrijke sponsoren achter zich gewonnen met alleen een belofte.
:schrik:
Het gebrek aan sponsor support maakt het 3D Masters evenement onmogelijk.
Jeff en ik waren beiden van mening dat we beter kunnen stoppen met een aantal prachtige jaren achter onze namen dan nu een matig evenement neer te zetten.
Ben ik verbitterd? JA!!!
Als Helimasters net over de grens in Duitsland de concurentie aan ging dan had ik er meer vrede mee gehad.
Maar de eerste move was op MIJN infrastructuur. IK heb de locatie gevonden en contacten onderhouden en het daar allemaal mogelijk gemaakt. En ze jatten gewoonweg mijn hele infrastructuur formaat.
Dat vind ik zelf onbehoorlijk spel.
Is het erg voor Jupiter?
Nee, we hadden met de jaren al zelf genoeg verdient voor het nieuwe clubhuis en we zijn schuldenvrij.
Een bonus had leuk geweest als extra buffer maar noodzakelijk was het niet.
Zelf kan ik nu wel op mijn luie krent een groot evenement bekijken.
Nu maar hopen dat het een beetje kan tippen aan 3D Masters......

Helaas gaat 3DM 2013 niet door.
Zoals iedereen weet heeft Helimasters een brutale move gedaan door het oude 3DM veld over te nemen.
Ze proberen over de rug van 3DM de bekendheid over te nemen door de onze 2012 site te pakken.
Hiernaast bleek dat sommige sponsor keuzes in 2012 erg slecht gevallen waren bij andere sponsors.
Helimasters heeft een actieve campagne gevoerd bij alle 3D Sponsoren om aan Helimasters mee te doen in plaats van 3D Masters en met de druk van enkele belangrijke Duitse fabrikanten zijn veel sponsoren overstag gegaan.
Helimasters heeft nog NIETS van zich laten horen behalve data:
- Geen formaat
- Geen wedstrijd figuren
- Geen voorbeelden
- Geen piloten inschrijving
En TOCH hebben ze gewonnen.
Ze hebben ALLE belangrijke sponsoren achter zich gewonnen met alleen een belofte.
:schrik:
Het gebrek aan sponsor support maakt het 3D Masters evenement onmogelijk.
Jeff en ik waren beiden van mening dat we beter kunnen stoppen met een aantal prachtige jaren achter onze namen dan nu een matig evenement neer te zetten.
Ben ik verbitterd? JA!!!
Als Helimasters net over de grens in Duitsland de concurentie aan ging dan had ik er meer vrede mee gehad.
Maar de eerste move was op MIJN infrastructuur. IK heb de locatie gevonden en contacten onderhouden en het daar allemaal mogelijk gemaakt. En ze jatten gewoonweg mijn hele infrastructuur formaat.
Dat vind ik zelf onbehoorlijk spel.
Is het erg voor Jupiter?
Nee, we hadden met de jaren al zelf genoeg verdient voor het nieuwe clubhuis en we zijn schuldenvrij.
Een bonus had leuk geweest als extra buffer maar noodzakelijk was het niet.
Zelf kan ik nu wel op mijn luie krent een groot evenement bekijken.
Nu maar hopen dat het een beetje kan tippen aan 3D Masters......
Laatst bewerkt: