3e Editie Ontmoetingsdag Duizel - Zaterdag 26 Maart 2016

Discussie in 'Historische Zeilschepen' gestart door ChrisVanDerLinden, 8 apr 2015.

  1. *Klaas*

    *Klaas*

    Lid geworden:
    13 jul 2014
    Berichten:
    1.777
    Het spijt mij oprecht dat ik nog niet gereageerd heb Ton........
    Jouw WvH ziet er schitterend uit en verdiend zonder meer een mooi plekje, nogmaals sorry en is absoluut niet met opzet, en heb alsnog gereageerd in jouw verslag.
    Inderdaad, van Rob zie ik ook niet veel meer, jammer, hij was erg goed bezig.
    Ik ben zelf helaas door omstandigheden niet meer in staat om te bouwen, mijn (digitale) hulp blijft bestaan.
    Voor mij komt er helaas een einde aan mijn actieve "modelbouw carrière"
    Maar mijn Aggy staat binnenkort ter overname......
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2016
    ronvanleeuwen54 vindt dit leuk.
  2. *Klaas*

    *Klaas*

    Lid geworden:
    13 jul 2014
    Berichten:
    1.777
    Sorry Hans, maar wat hier nou zo leuk aan is begrijp ik niet :weetnie:
    Dat ik Ton niet op tijd geantwoord heb, heb ik recht gezet en heb jij leuk bevonden in zijn verslag, dat lijkt mij voldoende "leuk punten" voor mij.
    Dat je dat hier doet vind ik ongepast gezien het feit dat jij weet wat er speelt betreffende het laatste deel in mijn bericht.
    Ik ben niet de persoon om verdere uitleg te geven over mijn omstandigheden, in tegenstelling tot anderen.
    Derhalve is hier de totale ONZIN van "vind ik leuk punten" , "veteranentitels" , en "trofeepunten" op het forum te pas en te onpas toegewezen wederom bewezen.

    Dit bericht en mijn vorige mag door anderen gemeld worden als zijnde ongepast en niet-relevant voor dit topic en verzoek ik om verwijdering.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2016
    ronvanleeuwen54 vindt dit leuk.
  3. robertnl100

    robertnl100

    Lid geworden:
    3 jan 2009
    Berichten:
    1.365
    Locatie:
    Twente
    ..
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2016
  4. Ton1937

    Ton1937

    Lid geworden:
    27 jan 2013
    Berichten:
    479
    Locatie:
    Lelystad
    Excuus zou wel op z'n plaats zijn Hans
    Ton
     
  5. *Klaas*

    *Klaas*

    Lid geworden:
    13 jul 2014
    Berichten:
    1.777
    Ron, ik zou hier natuurlijk een uiteenzetting kunnen schrijven na jouw vind ik leuks direct na mijn mening daarover...... ga ik niet doen.
    Wij kunnen en zullen nooit door één deur.
    Jouw belangen zijn niet de mijne.
     
    ronvanleeuwen54 vindt dit leuk.
  6. *Hans*

    *Hans* Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 okt 2012
    Berichten:
    6.771
    Locatie:
    Dordrecht
    Germt,

    Ik ken je situatie en weet dat die niet onder "leuk" te classificeren is. Wat ik wel waardeer is dat je reageert op mensen en indien nodig ook een spijtbetuiging schrijft. Dat toont de mens in je en krijgt daarom een "leuk" van mij. Zou er een knop "waardering" zijn dan had ik die aangeklikt.

    Maar als ik het hele bericht in zijn totaal nog eens lees is de leuk helaas niet van toepassing - ik heb deze derhalve weer verwijderd.
     
  7. *Klaas*

    *Klaas*

    Lid geworden:
    13 jul 2014
    Berichten:
    1.777
    Mijn "situatie" is slechts bij enkelen bekend, en voel niet de behoefte om dat verder uit te leggen.
    Hans, no harm done, ik snap het, en waardeer ons contact.
    Niet overdrijven hé, waardering hoef ik niet, maar stel ons contact bijzonder op prijs!!
    Daar waar ik kan blijf ik mij bemoeien met het forum, in positieve zin.
    En ja, mijn Aggy staat inderdaad ter overname, voor de serieuze bouwer die een goed begin wil hebben.

    @Robert. je bericht is ineens weg, maar ik weet nog wat je vroeg.
    Mijn energie is té weinig om dit model tot een goed einde te brengen, of ik nog daadwerkelijk iets aan modelbouw kan doen?
    Ik zal stappen terug moeten doen om een eenvoudig model af te kunnen maken, en daar wil ik voor gaan......
    Ik denk dat een mooie sloep al redelijk "intensief" is :friends:
     
    ronvanleeuwen54 en robertnl100 vinden dit leuk.
  8. Stp

    Stp

    Lid geworden:
    28 mei 2013
    Berichten:
    327
    Locatie:
    Vlaams Brabant, Lubbeek
    Er zijn nog zekerheden in het leven....
     
  9. ronvanleeuwen54

    ronvanleeuwen54

    Lid geworden:
    22 okt 2012
    Berichten:
    579
    Locatie:
    Poeldijk

Deel Deze Pagina