3e ronde NK Odoorn 16 mei

Voor diegene die het nog niet gedaan heeft is het vanaf heden mogelijk zich in te schrijven voor de wedstrijd in Odoorn op zaterdag 16 mei.

De vaste deelnemers is het natuurlijk al bekend dat het altijd goed vertoeven is in Odoorn. De club beschikt over een eigen clubgebouw waar de gehele dag de koffie klaar zal staan en in de pauze zal er ook een warme hap te verkrijgen is.

Danzij sponsor HobbyIn gaat iedere deelnemer met een presentje naar huis. Dus aarzel niet en schrijf je in.

Meer info en het online inschrijfformulier is te vinden op www.f3k.nl
NK > Inschrijfformulier
(je kan je direkt voor alle resterende wedstrijden inschrijven)

graag tot dan !!

Laatst bewerkt:
hallo
ik heb nu net 3 weken de mimi, en over 2 weken is de wedstrijd, is het wat om mee te doen?
ik weet niet of ik knvl lid ben, ik zit bij vliegclub nijverdal, en heb bijna m'n brevet (ik kan al wel 2,5 jaar vliegen)

waarom moet ik 2 kanalen hebben? ik gebruik nu 76, maar om mee te doen moet ik dus nog
voor 20 euro aan kristallen kopen?, waarom eigelijk?

groeten ike

waarom meer kanalen?? omdat er meerdere vliegers zijn op een wedstrijd. bij de laatste wedstrijd in arnhem waren alle 35mhz kanalen bezet op een na. zo druk is het.
eventueel voor een dagje van iemand een kristalletje lenen?

knvvl lidmaatschap zul je denk ik even moeten informeren bij de vliegclub.

Wordt er bij de wedstrijden trouwens ook al gevlogen met 2.4Ghz? Niet dat ik nu al de intentie heb om mee te doen..... maar misschien later in het jaar?

======

Ike,

KNVvL Modelvliegsport - Clubs
een lijst van alle clubs bij de KNVvL, jouw club staat volgens mij niet in het lijstje. Dus voor de zekerheid even bij de club informeren inderdaad.

Op deze link TYPOlight webCMS - NK staat hoe je zonder lid te zijn van de KNVvL en zonder brevet toch kunt meedoen voor het dagklassement.

ja er wordt wel gevlogen met 2.4ghz. dat is juist erg makkelijk omdat je niet vast zit aan de hoeveelheid 35mhz kanalen. dat scheelt een hoop met de groepsindelingen.

Is het een idee om een lijst met frequenties hier bij te houden voor de wedstrijd?
Oh ja, ik kom dus ook!

Mvg, Jorn

Jorn,
Je kunt je inschrijven via F3K Nederland - Home, daar tevens je frequenties doorgeven en dan zorgt de fantastische organisatie ervoor dat iedereen kan vliegen :)

De lijst met frequenties kun je ook terugvinden op de site onder NK > deelnemers

De stand van zaken tot nu toe.
15 deelnemers F3K
7 deelnemers Mini

Kom op mensen. Dat kan beter!!!!
Inschrijven kan tot en met zaterdag a.s

Vandaag de laatste gelegenheid om je in te schrijven!!!
De teller staat op 16 deelnemers F3K en 8 Mini.

Vandaag de laatste gelegenheid om je in te schrijven!!!
De teller staat op 16 deelnemers F3K en 8 Mini.

Misschien toch wachten tot morgenavond. We kunnen morgen nog wat Duitsers in Duisburg proberen the enthousiasmeren (ja, dat soort woorden gebruik ik) voor Odoorn.

Loet

Ik dacht dat Bas al op de hoogte was dat ik niet meega.
Ik ben afgelopen maandag door mijn rug gegaan en ben druk bezig alles op tijd voor Odoorn maar vooral voor Nardt weer los te krijgen. Morgen dus nog maar even niet.

Ik dacht dat Bas al op de hoogte was dat ik niet meega.
Ik ben afgelopen maandag door mijn rug gegaan en ben druk bezig alles op tijd voor Odoorn maar vooral voor Nardt weer los te krijgen. Morgen dus nog maar even niet.

Hoi Alex,

ik had dit inderdaad al van Peter vernomen. Erg vervelend!!!
Als het in Odoorn nog niet helemaal over is kun je natuurlijk altijd iemand anders laten gooien. Ik denk niet dat er iemand problemen mee heeft dat iemand anders gooit voor een van de beste werpers.

Beterschap!!
Bas

In ieder geval heel veel beterschap voor Nardt:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Loet

P.S. wat is nou mooier om Nederlands kampioen te worden door maar 4 wedstrijden te vliegen.

beterschap alex!!
en iemand anders laten gooien is geen probleem.. ik kan mij er iets van herinneren dat theo vorig jaar in odoorn ook niet zo goed kon gooien..

Dat zijn dure woorden, Loet ;)

Alex, sterkte met je rug, rustig aan (en nee, niet zodat je niet mee kunt vliegen maar zodat je rug weer snel in orde is!)

Back