Auto Vies In motor en uitlaat

• Topicstarter Topicstarter JurgenRC
  • Startdatum Startdatum
J

JurgenRC

Guest
Hey allemaal ,

Voordat ik dit plaats even een mededeling :
Plaats A.U.B geen reacties meer dat ik het forum terroriseer want ik heb gebruik gemaakt van de zoekfunctie .
Niks gevonden .

De vraag is : Hoe maak ik me motor en uitlaat ( vanbinnen ) schoon ?
Want er komt nu echt veel prut uit de uitlaat.
Soms wel met plassen benzine tegelijk ;)

mvg Jurgen

Ik ben ook maar een beginner, maar is het niet gewoon zo dat je auto te rijk staat afgesteld, dat er benzine uit de uitlaat komt. Dat had ik ook en als je de motor armer zet (niet te arm :!: ) is het probleem verholpen als het goed is.

Een motor hoef je niet van binnen schoon te maken en de uitlaat is een kwestie van even loshalen en leeg laten druppelen (soms hoopt het zich op)

Maar als die erg veel olie eruit spuugt staat die gewoon te rijk en/of je hebt een brandstof met veel olie.

O ja, over het schoonmaken is al reeds veel geschreven, blijkbaar niet goed gezocht ;)

als het goed is hoef je je motor niet schoon te maken wat wel verstandig is is om als je je motor lange tijd stil laat staan after run olie erin te doen

die prut die er uit komt kan inderdaad komen van het feit dat je motor te rijk staat komt er een grote pluim uit als je gas geeft???

Marcelpas zei:
als het goed is hoef je je motor niet schoon te maken wat wel verstandig is is om als je je motor lange tijd stil laat staan after run olie erin te doen

Doe gewoon voldoende afterrun in de motor na elke racedag.

Back