Je hebt dus een revisie gedaan aan het blokje? Althans dat denk ik. Zie alleen in je lijstje geen Cilinder staan...
Maar zoals hiervoor ook al gezegd, misschien de afstelling. Heb de de caberateur al eens terug gedraaid naar fabrieksinstellingen? Fabrieksinstellingen zijn: de H schroef 1½ slag en de L schroef 1¼ slag uitdraaien. Maar goed neem aan dat als je je blokje netjes gereviseerd hebt dat je dit dan toch wel hebt gedaan, toch? Hoe heb je alles ander fatsoenlijk laten inlopen...
Maar wat bedoel je met de motor "stikt". Begint de motor te stotteren en flink te roken? Dan zou die onderin te rijk staan, dan moet je de L-naald krapper zetten. Houdt die nou juist in zonder dat deze stottert of sputtert dan moet je de L-naald iets rijker zetten.
Let wel stellen van de naalden doe je met KLEINE stapjes! Nooit meer als een kwart slag per naald.
Misschien ook wel handig om te vermelden wat je woonplaats is, misschien is er wel iemand die je zo een keer wil helpen.