zenoah gd230rc1

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door Edwin FG, 18 nov 2007.

  1. Edwin FG

    Edwin FG Guest

    Hallo ik rijd nu bijna 2 jaar met een zenoah gd230rc1 gaat altijd probleem loos wil goed starten en loopt verder prima.
    Maar nu heb ik toch even de cillinder er afgehaald om te kijken of alles nog goed was nu blijkt dat er toch wel wat krassen in de zuiger zitten terwijl dat niet te merken is met starten en rijden.
    Nu is mijn vraag wat is wijsheid gewoon door blijven rijden,, nieuwe zuigerset er in doen of een nieuwe cillinder met nieuwe zuiger plaatsen.
    Tussen een zuiger set en een cillinderset met zuiger zit niet zo veel prijsverschil in.

    Alvast bedankt
     
  2. T.h.o.m.a.s.

    T.h.o.m.a.s.

    Lid geworden:
    27 sep 2005
    Berichten:
    679
    dat er na twee jaar een paar krasjes inzitten is wel normaal
    zet anders een foto in dit topic , dan kunne we ens kijken

    als het echt groeven zijn is het wat anders
     
  3. Henry

    Henry

    Lid geworden:
    5 dec 2005
    Berichten:
    326
    Locatie:
    Emmen
    Net at thomas zegt, krassen/krasjes zijn niet erg.
    Maar zijn het groeven ..... dan...... wel :-D
     
  4. bcs

    bcs

    Lid geworden:
    7 aug 2006
    Berichten:
    796
    Locatie:
    Bladel N-BR
    Gewoon gassen , als ie vastloopt heb je toch 2 jaar plezier gehad van je blok 8) :D
    Er zijn hier mensen op het forum die na 1 tank hun blok al in de kliko kunnen gooien :D als je sommige verhalen leest. :D
     
  5. Edwin FG

    Edwin FG Guest

    Bedankt voor de informatie ik heb dus even goed gekeken en het zijn alleen wat krasjes en geen groeven ik heb daarom besloten om het blok gewoon weer in elkaar te draaien en weer verder te rijden en dan zien we wel wat er gebeurt.
     
  6. robheid

    robheid Guest

    Stop er wel dan een nieuwe zuigerveer in nu hij toch open is.
     
  7. Edwin FG

    Edwin FG Guest

    Ik heb vandaag mijn blok weer inelkaar gezet en heb er ook een nieuwe zuigerveer in gezet en nieuwe pakkings gebruikt.
    in elk geval bedankt voor de reactie's
     

Deel Deze Pagina