Hallo Jongens,
Over een paar maanden is het weer zover;
in het weekend van 26 & 27 Juni 2010; (20 juni is vaderdag en dat willen we dit jaar toch vermijden!)
de 5. Dutch Warbird & Scale Meeting van MVV Delta Oss
Alle "GEMOTORISEERDE" modellen van FUN-SCHAAL tot SCHAAL zijn welkom.
Alleen de Modellen uitgerust met een turbine-motor mogen helaas niet vliegen (bestuursbesluit i.v.m. Gemeente Oss!).
Je kunt je weer via dit forum aan te melden, of via mijn e-mail ( jan_hermkens@hotmail.com )
De lijst met namen hoeft niet meer telkens gekopieerd te worden! (voorkomt fouten en namen die wegvallen of per ongeluk weggelaten worden!)
Dus gewoon je jezelf aanmelden in een antwoord, zonder andere namen te kopieren!
Ik zal hier regelmatig een bijgewerkte excellijst publiceren en de stand van zaken daar laten weten.
We houden weer een max. aantal deelnemers per dag aan van 60 !!
Dus nu aanmelden maar!!!
Gewoon met;
Naam + woonplaats;
Met welke modellen en spw.;
Freq. (35mhz met kanaal. of 2,4 ghz);
Wanneer (zaterdag en/of zondag);
BBqen zaterdagavond, (ja/nee) en met hoeveel personen (barbequen; 15,- Euro p.p. , exclusief drank en zal dit jaar van te voren moeten worden voldaan!!).
Kamperen (ja/nee) met tent, caravan of camper.
groetjes en hopelijk tot ziens in Oss op 26 en/of 27 Juni 2010
Jan
GPS coordinaten modelvliegveld Delta Oss;
mijn locatie, kaart, landkaart, wegenkaart, plattegrond, aangeboden door GPScoordinaten.nl
Ik zal het voortouw nemen.
Jan Hermkens, Oss.
B-17; 4m. P-61; 3,10m. P-47; 2,10m
35 mhz; kan. 76
Zaterdag en Zondag
Barbequen; ja 2x
Kamperen; ja met Caravan
Over een paar maanden is het weer zover;
in het weekend van 26 & 27 Juni 2010; (20 juni is vaderdag en dat willen we dit jaar toch vermijden!)
de 5. Dutch Warbird & Scale Meeting van MVV Delta Oss
Alle "GEMOTORISEERDE" modellen van FUN-SCHAAL tot SCHAAL zijn welkom.
Alleen de Modellen uitgerust met een turbine-motor mogen helaas niet vliegen (bestuursbesluit i.v.m. Gemeente Oss!).
Je kunt je weer via dit forum aan te melden, of via mijn e-mail ( jan_hermkens@hotmail.com )
De lijst met namen hoeft niet meer telkens gekopieerd te worden! (voorkomt fouten en namen die wegvallen of per ongeluk weggelaten worden!)
Dus gewoon je jezelf aanmelden in een antwoord, zonder andere namen te kopieren!
Ik zal hier regelmatig een bijgewerkte excellijst publiceren en de stand van zaken daar laten weten.
We houden weer een max. aantal deelnemers per dag aan van 60 !!
Dus nu aanmelden maar!!!
Gewoon met;
Naam + woonplaats;
Met welke modellen en spw.;
Freq. (35mhz met kanaal. of 2,4 ghz);
Wanneer (zaterdag en/of zondag);
BBqen zaterdagavond, (ja/nee) en met hoeveel personen (barbequen; 15,- Euro p.p. , exclusief drank en zal dit jaar van te voren moeten worden voldaan!!).
Kamperen (ja/nee) met tent, caravan of camper.
groetjes en hopelijk tot ziens in Oss op 26 en/of 27 Juni 2010
Jan
GPS coordinaten modelvliegveld Delta Oss;
mijn locatie, kaart, landkaart, wegenkaart, plattegrond, aangeboden door GPScoordinaten.nl

Ik zal het voortouw nemen.
Jan Hermkens, Oss.
B-17; 4m. P-61; 3,10m. P-47; 2,10m
35 mhz; kan. 76
Zaterdag en Zondag
Barbequen; ja 2x
Kamperen; ja met Caravan
Laatst bewerkt: