Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja idd... ik heb nu rond 900 kwijt aan MarderAls je de onderdelen los koopt en zo een baja ss opbouwt dan word dat veel te duur. Kijk maar eens wat de onderdelen los kosten. Als je een kit koopt dan ben je voor minder dan de helft klaar.
Vinniee, maak je niet druk over de taal, m'n vrouw is slecht horend en het is een stuk wat de SH/D niet goed kunnen - Horende zullen dat NOOIT begrijpen![]()
Vinniee, maak je niet druk over de taal, m'n vrouw is slecht horend en het is een stuk wat de SH/D niet goed kunnen - Horende zullen dat NOOIT begrijpen
maar over je keuze.. Ik zou je voor GEK verklaren als je je Marder 'weg doet' voor een Baja SS.. .die SS is een mooi ding, dat geef ik zeker toe.. maar wat ik gezien en gehoord/gelezen heb is het niet zo'n STERKE kar als een FG... het gaat zo snel stuk - ALLES is open en blood, al is hoe je ermee omgaat natuurlijk wel invloedrijk of het heel blijft... Ik hou het op m'n FG, chassie is sterker en stabieler, en voor snelheid moet onroad gaan scheuren maar dan hebbie VEEL heel VEEL asvalt nodig..![]()
Ga je in de verkoop, dan zou ik hem compleet verkopen, niet in onderdelen, - je blijft altijd met onderdelen zitten en gooi je misschien wel weg uiteindelijk....Mijn mening maar jouw keuze natuurlijk.![]()
Ik vermoed dat de zinsopbouw in gebarentaal heel anders is
Ik heb dat juist precies andersom ervaren en daarom ben ik overgestapt op de hpi baja.
Mijn fg heb ik na elke keer rijden problemen mee gehad.
Met de baja heb ik nu al zeker 5 tankjes er door gereden(op de zelfde plek en met de zelfde rijstijl dan met de fg)en ik alleen 1 verbogen schokdemper gehad.
Maar die buig je zo weer terug en kost dus niks.
Bovendien is het ook niet zo dat het chassis slapper is want een fg plaat is 3mm dik en vlak,en een hpi baja plaat is 4mm en uit 1 stuk gebogen waardoor je een doos achtige vorm krijgt wat help bij de stevigheid en stijfheid van het chassis.
Wil je verder niet aanvallen of een ruzie laten ontstaan,ik wil alleen zorgen dat er geen fabeljes aan deze topic opener worden vertelt.
Ik vind trouwens zelf ook dat ie zn marder moet houden hoor.
Ga je in de verkoop, dan zou ik hem compleet verkopen, niet in onderdelen, - je blijft altijd met onderdelen zitten en gooi je misschien wel weg uiteindelijk....Mijn mening maar jouw keuze natuurlijk.![]()
Die "Flinstone-auto" bestaat dan ook al enkele jaren, terwijl de Baja 5b nog maar net komt kijken... Niet vreemd dat de techniek die daarin zit "anders" is als bij de "Flinstone-auto"...Nou... ik heb een Baja 5b SS en een FG Stadium Truck waarbij de laatste toch meer de techniek heft van een Flinstone auto. De Baja is veel meer doordacht en beter te besturen op hogere snelheden. FG heb ik ook een hoop plezier van, maar dan bij het raggen.
Die "Flinstone-auto" bestaat dan ook al enkele jaren, terwijl de Baja 5b nog maar net komt kijken... Niet vreemd dat de techniek die daarin zit "anders" is als bij de "Flinstone-auto"...
Het verschil in rijgedrag tussen deze twee is makkelijk te verklaren. Er zit een behoorlijk verschil in het zwaartepunt van de auto en de wielbasis...
Geef je de FG een langere wielbasis, zal je merken dat deze ook makkelijk te besturen is... en het gas open trekken kunnen we allemaal, gaat goed tot het eerste bochtje en dan weten we wie er wel en wie er niet kunnen sturen (of geluk hebben).
Beide merken hebben zo hun "zwakke" punten, maar heeft het zin dat een HPI rijder een FG afkraakt of andersom? Terwijl een dergelijke zinloze discussie plaatsvindt kan je beter met de hobby zelf bezig zijn, lekker wat brandstof verstoken en lol hebben... of dat nu met een HPI of FG is (of welk ander merk dan ook)...
Die "Flinstone-auto" bestaat dan ook al enkele jaren, terwijl de Baja 5b nog maar net komt kijken... Niet vreemd dat de techniek die daarin zit "anders" is als bij de "Flinstone-auto"...
Het verschil in rijgedrag tussen deze twee is makkelijk te verklaren. Er zit een behoorlijk verschil in het zwaartepunt van de auto en de wielbasis...
Geef je de FG een langere wielbasis, zal je merken dat deze ook makkelijk te besturen is... en het gas open trekken kunnen we allemaal, gaat goed tot het eerste bochtje en dan weten we wie er wel en wie er niet kunnen sturen (of geluk hebben).
Beide merken hebben zo hun "zwakke" punten, maar heeft het zin dat een HPI rijder een FG afkraakt of andersom? Terwijl een dergelijke zinloze discussie plaatsvindt kan je beter met de hobby zelf bezig zijn, lekker wat brandstof verstoken en lol hebben... of dat nu met een HPI of FG is (of welk ander merk dan ook)...