hoe moet ik mijn hellfire schoonmaken?

• Topicstarter Topicstarter sjaak1111
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjaak1111

Guest
Ik heb net een nieuwe Hellfire gekocht:o. Het is een mijn eerste nitro auto, ik weet alleen niet hoe ik hem schoon moet maken als ik bijvoorbeeld een half uur heb gereden.
Ik heb gelezen op andere forums dat ze hem na het rijden met een kwastje schoonmaken, alleen weet ik niet wat ik dan moet schoon maken aan de auto. De motor, de filter of de onder plaat, kan iemand mijn Aub advies geven>?

Ik heb net een huis gekocht en ik geloof dat ik regelmatig moet stofzuigen en poetsen. Weten jullie ook hoe, wat en wanneer ik dat moet doen ?

rare vraag misschien maar het is wel hetzelfde.....

Schoonmaken doe je wanneer JIJ het nodig vindt, wil je hem goed houden moet je wekelijks dat ding uit elkaar halen en ieder onderdeel poetsen, wil je er gewoon mee rijden zal het je een zorg zijn als er een druppel meer vuil op zit.

Over het onderhoud van lagers, aandrijvig, luchtfilers etc. is al genoeg geschreven, gebruik de welbekende zoekfunctie....

Hetgeen wat je schoon moet maken, is hetgeen wat vies geworden is...

Met een kwastje kan je prima fijn stof en vuil er vanaf krijgen... brandstofresten en dergelijke met remmenreiniger ofzo...

Luchtfilter zal je eens in de zoveel tijd ook schoon moeten maken en voorzien van nieuwe luchtfilter olie...

Maareh dit is allemaal op dit mooie forum te lezen...

Bericht verwijderd

Laatst bewerkt door een moderator:
Uit deze quote het bericht ook maar even verwijderd

Gefeliciteerd, kleine vriend. Jij hebt jezelf weer een lekkere ban bezorgd :).
Niet dat het ons een zorg zal zijn hoor; ik spreek voor veel mensen als ik zeg dat we je nu liever kwijt dan rijk zijn!

PS: Als je scheldt, probeer het dan in juist Nederlands te doen; dan maak je jezelf tenminste niet grandioos belachelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back