Plek voor Marder in de omgeving Rotterdam?

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door Jaap J., 10 jun 2004.

  1. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Oldsmelly had deze vraag gesteld in het brandstof-forum, ik heb m vioor het gemak maar even hierheen gehaald, namens Oldsmelly dus:

    Heeft iemand een idee waar je lekker je gang kan gaan met een Marder in de omgeving van Rotterdam ?

    Gelijk zelf een antwoord: Nesselande, reden vroeger in Nesselande, hebben nu volgens mij een circuitje ergens bij Gouda. De bouwput bij Nesselande blijft een mooie plek als je niet naar een club wilt, daar zouden jullie met die marders nou eens moeten meeten.....
     
  2. oldsmelly

    oldsmelly Guest

    Ok zal het doen, wellicht vanavond al :)

    Van die club had ik al vernomen van Rob bij PK...

    We gaan volgend weekend eens langs daar om de echte pro's te zien rijden....

    Ik hoop vandaag de marder af te bouwen en een plaatselijk grasveld onveilig te maken....

    Aangezien de onroad banden nog niet binnen waren kunnen we niet op een parkeerplaats gaan rijden want dan zijn de offroad bandjes wel erg snel op
     
  3. oldsmelly

    oldsmelly Guest

    Vanmorgen effies wezen rijden bij Nesselanden....

    Erg veel plek dus voorlopig gaan we daar rijden en op het circuit bij gouda ,...
     
  4. oldsmelly

    oldsmelly Guest

    Perfect zeg daar in Gouda.....

    Ben zondag wezen rijden, leuke mensen die erg behulpzaam waren .. Inmiddels heb ik me aangemeld als lid en ga zeker 2-3 per maand een dagje rijden daar.....

    Nu nog een leuk stukje asfalt zoeken om ook eens onroad te rijden... Wellicht bij de Kuip/mcDonald ?
     
  5. Morph

    Morph

    Lid geworden:
    3 jun 2004
    Berichten:
    73
    Locatie:
    Schiedam
    Bij de kuip bij de Mac ben ik ook wel eens geweest, alleen nooit iemand daar zien rijden helaas.

    Ik ga er regelmatig savonds kijken rond een uur of half 9.
    dan rijd ik zelf een half uurtje als er niemand is en dan ben ik weer weg.

    Dus misschien dat het wat drukker word door deze post

    greetz
     
  6. oldsmelly

    oldsmelly Guest

    Tot nu toe heb ik er nog niet gereden omdat ik pas sinds een paar dagen de onroad banden heb voor onder mijn Mardertje...

    Maar ik ga daar zeker binnenkort eens rijden, wellicht kunnen we iets afspreken of zo ?

    OP zich de ideale plek, Hek eromheen, de Mac onder handbereik en uitzicht op het mooiste stadion van europa wat wil een rechtgeaarde rotterdammer nog meer :D :D
     
  7. rinke

    rinke

    Lid geworden:
    28 sep 2010
    Berichten:
    36
    by de kuip moet je niet gaan ryden daar krygt je veel probleeme mee ik zelf rydt in dortderecht daar hebben we een eigenbaan op de pieterhoogstr daar ryden allemaal baja s marder s daar is het zaterdags en zondags heel druk je gaat met een schoon wagen van huis weg en je komt terug met met vuilen wagen heelemaal ondede blubber
     
  8. Fuzzy

    Fuzzy

    Lid geworden:
    31 jul 2005
    Berichten:
    1.163
    Locatie:
    Rhoon
    Rinke, deze topic was gestart op 10 juni 2004 :)
     
  9. Banana

    Banana

    Lid geworden:
    25 mrt 2008
    Berichten:
    482
    Locatie:
    Rotterdam
  10. gecko265

    gecko265

    Lid geworden:
    29 mrt 2008
    Berichten:
    176
    Locatie:
    Hoogvliet
    of hier... www.rcnitroteam.nl (is tegenwoordig meer Bigscale dan Nitro, maar de naam is er nog....) iig alleen offroad. in Schiedam
     

Deel Deze Pagina