7 november indoorvliegen in Cuijk bij Nijmegen

• Topicstarter Topicstarter Wipeout
  • Startdatum Startdatum
W

Wipeout

Guest
Graag wil ik de interesse peilen om in het weekend in een sporthal te vliegen met andere electroheli peoples.
Het betreft Sporthal de Kwel in Cuijk.
Zaterdags 1 keer per maand van 12.00 tot 13.00. bij voldoende interesse kan er eventueel ook langer gevlogen worden.
Sporthal de Kwel is ongeveer 60 meter bij 40 meter, hoogte ongeveer 7 meter.

Update: de eerste datum 7 november 15.30 tot 17.00u kosten € 5,- pp

Laat maar even weten of dat voor mensen een optie is.

mvg

Michel

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me een strak plan, ben zeker van plan om eens indoor te vliegen.
Een aantal jaar geleden ook indoor gevlogen met een Trex450X gevlogen, inmiddels Trex450 SE V2 & Trex450S carbon met A123 cellen.
Het is niet ver weg is zeker de moeite waard om eens met meerdere elektro helivliegers wat lampen naar beneden te werken (grapje).

hopelijk tot ziens

M.v.g. JF

Leuk voorstel! Lijkt mij ook wel cool. Zijn er kosten aan verbonden? Niet dat dat erg is, maar dan weet ik dat. Ik hoop dat mijn Align 500 ESP welkom is?

Dank voor alle positieve reacties!

Ik hoop eea te kunnen 'regelen' om de kosten beperkt te kunnen houden, daar kom ik zsm op terug.
Afhankelijk van het exacte aantal is langer dan een uur wellicht zinvol hoewel ik niet in de LIPO voorraad van u allen (behalve die van Bas dan :D) kan kijken.
Ik kom er zsm op terug, houdt het draadje in de gaten!

Michel

Michel, ik doe dan ook graag mee met jullie. Woon ook in Nijmegen.
Kom net terug van vliegen bij de universiteit, parkeerplaats=leeg+lantaarnpalen. Maar had echt koude vingers na 2 accu's. Toen dacht ik ook al van.... hé, een sporthal zou toch wel gezelliger zijn.
Kortom, ook interesse.

Groet Cas

En nog iemand uit Nijmegen ;)
Ik heb ook wel interesse om weer eens indoor te vliegen met de HBKingII.

Michel, ik doe dan ook graag mee met jullie. Woon ook in Nijmegen.
Kom net terug van vliegen bij de universiteit, parkeerplaats=leeg+lantaarnpalen. Maar had echt koude vingers na 2 accu's. Toen dacht ik ook al van.... hé, een sporthal zou toch wel gezelliger zijn.
Kortom, ook interesse.

Groet Cas

waar vlieg je mee Cas ?

ik heb een belt cp, da's toch een 450 dacht ik?
Het is maar een goedkoop ding maar voor mij goed genoeg om het mee te leren.
Maar het lijkt me leuk om eens met anderen te vliegen en over heli's te buurten. Dus ik hou jullie in de gaten.

Groet Cas

Ik heb nog geen datum kunnen prikken, dat wordt na het weekend....
tot nu toe 8 gegadigden 7 via het forum 1 via een ander kanaal.
Is 1 uur dan voldoende??
Kosten weet ik nog niet, maar het wordt niet veel.... In ieder geval is 1 consumptie aan de bar verplicht...

Back