storing op de gas/rem servo

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door killalot3, 2 nov 2008.

  1. killalot3

    killalot3 Guest

    hallo

    ik zit met een vervelend probleem. ik rijd al bijna een jaar met mijn monstertruck maar nu stoort mijn gas/rem servo een beetje. staat constant te tikken.

    ook is het probleem als ik de motor start hij constant vol gas geeft. trek ik de batterij los draait hij gewoon. de gas/rem servo bij ingestoken batterij staat niet gas open zoals je zou denken maar gewoon neutraal

    batterijen zijn opgeladen en voor alle zekerheid alles goed nagekeken maar de wagen blijft deze storing geven. snap echt het probleem niet.

    de gas/rem servo werkt wel gewoon goed zoals het moet. heb hem de laatste keer (2dagen ervoor) nog gewoon gaan rijden en toen werkte hij nog perfect tot op het laatste.

    kan zoiets plots stukgaan? en wat is er juist stuk? de servo lijkt mij ok en de ontvanger ook vermits de stuurservo het wel goed doet. en dat de motor in volle toeren gaat snap ik ook totaal niet.
     
  2. killalot3

    killalot3 Guest

    lol was dus gewoon een dom kabeltje dat versleten was dat al mijn problemen veroorzaakte. ondertussen al terug goed kunnen rijden
     

Deel Deze Pagina