Auto schoonmaken, tips? (door de poep gereden)

Daar heb ik dus gisteren vol doorheen gereden met me Mt 2 Monstertruck...
*&^^%%$$# Honden.
Maar ik ga hem uit elkaar halen zowieso,hebben mensen nog handige tips??Buiten een paar luchtverfrissers en handschoenen om:p
Het is de eerste keer dat ik het namelijk ga doen..

Alvast bedankt.

Ja qua shit weet ik wel wat ik het beste kan doen,maar ik bedoel handige tips voor als ik de wagen uit elkaar ga halen lagers smeren enz...;)

Nee gewoon d,r tanden laten poetsen....:pkidding..

Maar oke bedankt voor de links naar verschillende topics,

Even de tittle aangepast.....
Nast dat gelden hier gewoon de algemene tips voor het schoonmaken van je wagen, en dit is echt wel te vinden.

Een beetje meer voorwerk mag wel...

Emil (mod)

Alles uit elkaar halen lagers en elektronica verwijderen en dan alles in de vaatwasser op de motor na dan natuurlijk. Half uur later is alles weer mooi schoon en kun je weer beginnen te bouwen;)

Als dat mij gebeurde kwam ie de huiskamer niet meer in van de Directie. En de vaatwasser? Levert me een echtscheiding op vrees ik, nadat we met z'n allen goed ziek zijn geweest.

kaal maken en hogedrukspuit erop. Daarna onderdeel voor onderdeel met een papiertje en een gezonde dosis afschuw...

Misschien is laten opdrogen en in de zomer eraf breken nog een optie :D

Als dat mij gebeurde kwam ie de huiskamer niet meer in van de Directie. En de vaatwasser? Levert me een echtscheiding op vrees ik, nadat we met z'n allen goed ziek zijn geweest.

kaal maken en hogedrukspuit erop. Daarna onderdeel voor onderdeel met een papiertje en een gezonde dosis afschuw...

Misschien is laten opdrogen en in de zomer eraf breken nog een optie :D

Tis ook overal het zelfde:p

Back