Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zware kl.te heb pas een bus gekocht lekker 17.95euro weggegooit :/ maarjah weet iemand kort bij limburg in belgie kort bij de nederlandse grens waar je een goede 1/25 naft kan kopen ? dan ga ik mij zo een bus naft halen alvast bedankt :-DIdereen zegt hier 1/25. En jij vraagt weer of 1/50 goed is. Hoeveel keer wil je het lezen? Als je lang met je motor wilt doen, blijf dan 1/25 rijden. Zoals het merendeel hier rijdt. Wil jij gaan experimenteren hoe hard die wagen van je gaat als je 1/50 rijdt, en hoe lang de motor dan mee gaat... Ga vooral je gang, en vergeet ons niet te melden na hoeveel misbruik en liter jouw motor er mee is gekapt.
Die Bruine tankt in elk geval 95+ met A747 1/25. Nogmaals, een verhouding die elke replyer hier wel gebruikt en adviseert.
zware kl.te heb pas een bus gekocht lekker 17.95euro weggegooit :/ maarjah weet iemand kort bij limburg in belgie kort bij de nederlandse grens waar je een goede 1/25 naft kan kopen ? dan ga ik mij zo een bus naft halen alvast bedankt :-D
Maar is ASPE 1:50 goed deze raden ze me aan
Verder gebruik ik ook shell V-power, maar of dat echt helpt merk ik niet echt. Hiervoor pakte ik de goedkoopste euro 95 die ik hier in de buurt had en dat ging ook prima. Misschien dat de V-power de boel wat schoner houd maar ik heb deze motor nog niet open gehad en ik hoop dat dat nog een tijd niet nodig is.